Как мислите, дали може да стане това нещо и какви ще са плюсовете и минусите ако въобще става това. gruebel
Искам и да дадете идеи на колко коня ще дигне мощността на двигателя този G-компресор.
Може ли:VW GOLF 3 GTI 16V с G-компресор
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Мой приятел присади такова нещо на една Опел Корса с присаден вече 2.0 16v. Резултатът беше меко казано впечатляващ. Има обаче няколко подробности - нужно е да се сменят бутала, да се монтира интеркулер и други...
Горкото Опелче спираше да върти гуми само когато върнеш педала на газта... (на 1-ва,2-ра,3-та!?! не спира да върти гуми!)
При това положение нормалното тръгване беше доста трудно, но...
Веднъж бързаше по задачи и поозори доста един CL55 AMG... Човека направи после странно движение с ръка - все едно завива крушка на тавана...
Горкото Опелче спираше да върти гуми само когато върнеш педала на газта... (на 1-ва,2-ра,3-та!?! не спира да върти гуми!)
При това положение нормалното тръгване беше доста трудно, но...
Веднъж бързаше по задачи и поозори доста един CL55 AMG... Човека направи после странно движение с ръка - все едно завива крушка на тавана...

- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Хаха, само така
Ама можеш ли да ми кажеш горе-долу колко пари сруват тея смени на бутала(и какви трябва да са), слагане на INTERCOOLER, и тея други неща:deal . Ако не можеш да кажеш за тая кола кажи за Опела на приятелят ти. Също и дали има след тея добавки някакви повреди по двигателя.
О и щях да забравя питаи ако можеш колко коня е била колата и колко е станала след това 



- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Този вариант съм го гледал с голф2 лимитед едишън в някакъв немски сайт като смукателният колектор е обърнат отдясно, мощността с Кр мотора е 210 к.с. и началната цена на колата през 1990г. е била 68000д.м.Предполагам че за 3ката е по удачно да се вгради турбо,интер кулъра се монтира ниско под бронята, гледал съм го в щатски сайтове.
brabus написа:http://www.mobile.bg/cgi-bin/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11124730774746875&f1=details
И това не е за изпускане:
http://www.turbokits.com/golf_III_turbo_kits.html
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аре стиг глупости.
Първо темата е за TUNING .
Второ вече беше обсъдено в форума, че няма смисъл от Г компресор щото отнема 14коня от мотора за да се развърти и е по-сложен за обслужване(600-800лв. за рециклиране). Турбото е къде по-просто и ефективно за тая цел.
Трето аз не знам някой в BG да е насаждал Г компресор... Всички слагат ТУРБО.
Ама това си е мое мнение.
Ако си е решил Г-то дано знае какво прай
РАСО

Първо темата е за TUNING .
Второ вече беше обсъдено в форума, че няма смисъл от Г компресор щото отнема 14коня от мотора за да се развърти и е по-сложен за обслужване(600-800лв. за рециклиране). Турбото е къде по-просто и ефективно за тая цел.
Трето аз не знам някой в BG да е насаждал Г компресор... Всички слагат ТУРБО.
Ама това си е мое мнение.

Ако си е решил Г-то дано знае какво прай

РАСО
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
DOHC написа:Да по принцип всичко е възможно, но аз лично смятам, че по-добрия вариант е вместо G-компресор да се постави Turbo, макар че както знаем има серийно произвеждан VW Golf III Gti G60, някъде из форума имаше и снимки!
Е да вярно е, че има такъв GOLF III ама има един проблем, че е с 3 врати, а аз го изкам с 5 да е


-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Golf 3 1.8 написа:То е ясно че турбо е по добре, самоче излиза 5 пъти по скъпо все пак
Не съм съгласен че е толкова по скъпо, едно турбо втора ръка с резиклиране може да ти дойде 500 лв, една гарнитура от Г60 или няколко нормални малко електроника и си готов, всичко друго е на доработка, тръби, кулери и прочие..... сега зависи колко коня гониш ако искаш да работи на 1.4 бара ще ти трябват части за 3 други коли ама няма смисъл от такова нещо.....
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Мммдааа, колко коня викаш gruebel ? Аве аз чесно и аз не знам колко коня искам
, ама знам, че колкото повече коне толкова повече заминава двигателя, ако не се лъжа. На мен ми трябва така повече коне за по-малко пари и за по-малко износване на двигателя. Защото не искам да става да дам много пари, да имам много коне, ама след 50000 например да хвърлям двигателя или да троша пари за големи ремонти и да си блъскам главата
от каде да намеря толкова пари за ремонт или кола, и тогава ще стане ни кола ни пари. Така че като правя нещо искам да знам, че ще е безопасно поне за двигателя(до колкото се може). Айде моля Ви се на всичките(който знае) да ми дадете информация колко коня за колко пари и да може да влиза в тея критерии които написах по-горе.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта