

Проблемът е точно от тези клинове които с времето и температурните разлики корозират. Въпросните клинове са захванати в долният си краи с пружинка която от своя страна се стреми да ги изтегли надоло за да се обере луфта в накладките. Но поради корозията те стават трудно подвижни Варянта е почистване с телена четка и регулиране. При дръпната ръчна спирачка се натиска няколко пъти педала на спирачката ако всичко е наред клинчетата слизат надоло под действие на пружинката.i3v3a3n написа:И аз имах този проблем преди около година мисля че го оправих защото до сега не се е обаждало... със смяната на задните накладки се реши проблема но не е само това там има едни метални клин4ета с които се регулира натягането и съответно колко да спират задните гуми ако клиновете са много извадени педалът на спира4ката пропада много ниско долу и от там се чува скърцането също така и задните гуми съответно не спират аз моите ги смених не защото бяха износени а защото на техническия преглед ме върнаха заради задните спирачки тогава не знаех още за това след натягането на клиновете задницата започна да спира нормално скърцането изчезна и също така се вдигна педалът на спира4ката вече някъде по средата на хода които имаше преди .... мисля 4е това е ре6ението на проблема просто да натегне6 малко тези клинове и да се регулира хода на педала
vw_Krasi_vw написа:здрасти и аз го имах този проблем , накладките опират в ламарината отзад ,трябва да си личи точно каде търка
сложих на тези места по малко грес и вече не се обажда
дано да съм бил полезен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта