


Лесно ли се сменя тройника на голфа?
Лесно ли се сменя тройника на голфа?
Може ли някой, който я е сменял да каже има ли някакви особенности пти смяната му, че ми писна да храня разни "майстори"! Колата е 1.8 ми. Благодаря предварително !
Трябва преди да сложиш новия да зачистиш хубаво главата кадето ляга.Ако имаш хубав силикон под ръка може леко да намажиш трипътника (задължително ако главата има наранявания вследствие на корозията,имам в предвид малки вдлъбнатинки там кадето ляга трипътника).И накрая стягаш внимателно двете болчета.Да знаеш че много лесно се пука трипътника при стягането ако е от некачествена пластмаса.Успех и не бързай че тогава стават гафовете.После ако някой маркуч ти просълзява го подмажи с грес.
Последна промяна от didocv на Сря 21 май 2008 18:26, променено общо 2 пъти.
Наскоро правих тая операция,заради спукан тройник,смених го с евтин от 12лв.,защото се случи в неделя и нямах избор,сигурно вече около двайсетина дена нямам никакви проблеми.Не е голяма философия - добре е двигателят да е студен,разкачаш всички маркучи,датчици (при мен е само един).Не съм използвал никакви силикони,лепила,а само "О" пръстена,който си беше в кутийката.Разбира се преди да го поставиш трябва да позачистиш мястото (например с ножче,шкурка),където ляга тройника и да внимаваш да не попаднат боклуци в мотора.Деликатната работа е стягането на двете болтчета,притегни ги леко и равномерно.Лично аз си вързах маркучите към тройника предварително,защото си сложих оригиналните скоби(старите),а те се слагат малко мъчно и защото тройника не трябва да се стяга много мислех,че може да се измести и т.н. Обезвъздушаването на системата после ми скъса нервите,накрая обезвъздуших през температурния датчик!
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Смяната на тройника е много лесна и относително бърза. Задължително се сменя О-пръстена, както и всички останали уплътнения между частите, които разглобяваш - между тройника и пластмасата на термостата, както и малката гумичка на датчика. Като махнеш стария тройник взимаш една шкурка и почистваш главата докато лъсне металът отдолу. След това слагаш новия тройник и навиваш двата болта - не ги претягай в никакъв случай!!! не е нужно да се стягат много, иначе ще се спука пластмасата. След това закачаш маркучите, доливаш антифриз и си готов:) успех 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: indzhoff и 69 госта