Лесно ли се сменя тройника на голфа?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Лесно ли се сменя тройника на голфа?

Мнениеот fury » Сря 21 май 2008 16:58


Може ли някой, който я е сменял да каже има ли някакви особенности пти смяната му, че ми писна да храня разни "майстори"! Колата е 1.8 ми. Благодаря предварително !




Потребителски аватар
didocv
Мнения: 57
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот didocv » Сря 21 май 2008 17:53


Трябва преди да сложиш новия да зачистиш хубаво главата кадето ляга.Ако имаш хубав силикон под ръка може леко да намажиш трипътника (задължително ако главата има наранявания вследствие на корозията,имам в предвид малки вдлъбнатинки там кадето ляга трипътника).И накрая стягаш внимателно двете болчета.Да знаеш че много лесно се пука трипътника при стягането ако е от некачествена пластмаса.Успех и не бързай че тогава стават гафовете.После ако някой маркуч ти просълзява го подмажи с грес.

Последна промяна от didocv на Сря 21 май 2008 18:26, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 21 май 2008 18:10


Наскоро правих тая операция,заради спукан тройник,смених го с евтин от 12лв.,защото се случи в неделя и нямах избор,сигурно вече около двайсетина дена нямам никакви проблеми.Не е голяма философия - добре е двигателят да е студен,разкачаш всички маркучи,датчици (при мен е само един).Не съм използвал никакви силикони,лепила,а само "О" пръстена,който си беше в кутийката.Разбира се преди да го поставиш трябва да позачистиш мястото (например с ножче,шкурка),където ляга тройника и да внимаваш да не попаднат боклуци в мотора.Деликатната работа е стягането на двете болтчета,притегни ги леко и равномерно.Лично аз си вързах маркучите към тройника предварително,защото си сложих оригиналните скоби(старите),а те се слагат малко мъчно и защото тройника не трябва да се стяга много мислех,че може да се измести и т.н. Обезвъздушаването на системата после ми скъса нервите,накрая обезвъздуших през температурния датчик!


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Мнениеот icefire » Чет 22 май 2008 20:10


Смяната на тройника е много лесна и относително бърза. Задължително се сменя О-пръстена, както и всички останали уплътнения между частите, които разглобяваш - между тройника и пластмасата на термостата, както и малката гумичка на датчика. Като махнеш стария тройник взимаш една шкурка и почистваш главата докато лъсне металът отдолу. След това слагаш новия тройник и навиваш двата болта - не ги претягай в никакъв случай!!! не е нужно да се стягат много, иначе ще се спука пластмасата. След това закачаш маркучите, доливаш антифриз и си готов:) успех :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта