Радиатор - сваляне?
Радиатор - сваляне?
Протече ми радиатора, та въпроса ми е лесно ли се сваля и дали има някакви особености. Виждам четири болта, които предполагам че го държат. Като ги развия радиатора барабар с вентилатора и кожуха му ще се отдели.
- P4v3l
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София_
за да свалиш радиатора трябва да махнеш бронята (със сичките и такъми), гредата между роговете, маската между фаровете (най-хубаво свали и фаровете от пласмасовата маска да не стане сакътлък с фарчетата, и внимавай със щипките на маската щото лесно се чупят) като свалиш тия работи маската на която стои радиатора е открита, откачаш мъркучите за водата (почни от долния за да източиш системата) после развиваш видиите който държат радиатора за маската (4-ри намират се от вътрешната страна) свалаш радиатора и сменяш и всичко на обратно има няма час работа + времето за псуване по адрес на инжинерите от VW (тука времетраенето е строго индивидуално
)
)- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
karakonjul написа:за да свалиш радиатора трябва да махнеш бронята (със сичките и такъми), гредата между роговете, маската между фаровете (най-хубаво свали и фаровете от пласмасовата маска да не стане сакътлък с фарчетата, и внимавай със щипките на маската щото лесно се чупят) като свалиш тия работи маската на която стои радиатора е открита, откачаш мъркучите за водата (почни от долния за да източиш системата) после развиваш видиите който държат радиатора за маската (4-ри намират се от вътрешната страна) свалаш радиатора и сменяш и всичко на обратно има няма час работа + времето за псуване по адрес на инжинерите от VW (тука времетраенето е строго индивидуално![]()
![]()
)
Ейййййй то и аз съ м инженер ама нема ме псувате ейиииииии
а наздраве и то мен

- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Споко няма да се плашиш. Вадил съм няколко пъти на Голф 3 АЕЕ , а и Вентото е такова.
1.Сваля се предна решетка, Развива се крепежа на ляв фар. и се издърпва леко навън.
2.Махат се скобите на маркучите които отиват към радиатора. / С клещи се стискат и се пеместват назад след фланеца на радиатотра т,.е. скобите да хващат само маркучите.
3. Маха се кабела към датчика за вкл. на вентилатора
4. развиват се 2 болта или гайки които закрепват радиатора за предна престилка.
5.Радиатора се повдига леко за да се освободи от ушите или ухото / не помня колко са/ в долната си част.
6.Радиатора се накланя и се вади през отвора където е предната маска.
7. самият вентилатор е закрепен на пластмасовата предна престилка . Няма вадене без да е изваден радиатора.
8. Левият фар го изваждах леко защото ми пречеше 1 ухо.
9 Монтажа на долната скоба на радиатора е труден - искат се клещи с дълги и тесни накрайници.
1.Сваля се предна решетка, Развива се крепежа на ляв фар. и се издърпва леко навън.
2.Махат се скобите на маркучите които отиват към радиатора. / С клещи се стискат и се пеместват назад след фланеца на радиатотра т,.е. скобите да хващат само маркучите.
3. Маха се кабела към датчика за вкл. на вентилатора
4. развиват се 2 болта или гайки които закрепват радиатора за предна престилка.
5.Радиатора се повдига леко за да се освободи от ушите или ухото / не помня колко са/ в долната си част.
6.Радиатора се накланя и се вади през отвора където е предната маска.
7. самият вентилатор е закрепен на пластмасовата предна престилка . Няма вадене без да е изваден радиатора.
8. Левият фар го изваждах леко защото ми пречеше 1 ухо.
9 Монтажа на долната скоба на радиатора е труден - искат се клещи с дълги и тесни накрайници.
Благодаря още веднъж на всички отзовали се. Започнах свалянето на радиатора и разбрах , че ще видя бая зор и трудности при свалянето му и затова закарах колата до едно близко сервизче и сега един юнак се бори с радиатора.
Още веднъж сърдечно благодаря на всички.
Иначе добре сте описали операциите, които трябва да се направят при сваляне на радиатора. Ако времето е топло може човек да си поиграе и да научи нещо в повече.
А иначе немските инженери едва ли са мислели, някой Ханс или Дитрих ще тръгне самичък да сваля радиатора или нещо друго. Не че няма такива германци, но едва ли са много.
Още веднъж сърдечно благодаря на всички.
Иначе добре сте описали операциите, които трябва да се направят при сваляне на радиатора. Ако времето е топло може човек да си поиграе и да научи нещо в повече.
А иначе немските инженери едва ли са мислели, някой Ханс или Дитрих ще тръгне самичък да сваля радиатора или нещо друго. Не че няма такива германци, но едва ли са много.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], val4ana и 81 госта