Тези дни се появи някакъв досаден проблем със старата пушка ( '88 Golf 2 1.6 RF двигател, с газова уредба). Наложи се из жегите да щъкам из центъра на София(
на газ естествено), когато колата загрее толкова, че да се включи перката, лампите за маслото и генератора светват и просто си изгасва. Това го прави единствено, когато съм изключил от скорост и чакам светофара да светне зелено. Иначе всичко си е ток и жица, много добре си върви. Мембраните на изпарителя са сменени преди 4 месеца, пробвах също и да регулирам оборотите на празния ход чрез винта на изпарителя, но резултата е нулев. Друго, което забелязах, е че след запуск на двигателя (след като е изгаснала на някой светофар примерно) отново губи обороти, но постепенно, лампите премигват леко, след това си светват и ако не подавам газ отново гасне.
П.С. Доста се чудех къде да пусна темата, ако модераторите преценят да я преместят в раздела за АГУ.
