Нали го счупих по невнимание, и после карах известно време без него, бях си фиксирал оборотите, сега ще го нося на стугар да го прави, но съм загубил иглата, знае ли някой колко мм трябва да е дълга и колко трябва да е излезнала при студен и топъл двигател ?
Едит: става въпрос за г2 (от гаража) карб Pierburg 2E2
Едит2 .... тоя карборатор ми изеде живота значи .. е**л си е майката хем купувах 2ри карборатор уж здрав че първия все му се пукаха поплавъците, сега на тоя пък вакумите му се ебават... свалих го и изкубах всичките маркучи и го фиксирах да върви г/д работи сега, ама спънат, мъкаа мъкаа братче... кво ли го не правих и не стаа не стаа, ту студен ше работи, кат загрее неще, ту обратното, гори кат ламя 11-12 как ще да го карам и те така . ..
Утре му бацам един жигулов карб и ще пиша
ако не става съм му е*** п****а м****а
е тва е излях си мъката
Питане относно термо-патрона на г2 ...и за Карборатора
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта