Проблем при ГТИ 115к.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Проблем при ГТИ 115к.

Мнениеот krastio » Пон 02 юни 2008 19:22


Сутрин след като запаля колата изчаквам малко да загрее да качи масло , след което потеглям , и ако се опитам да подам повечко газ започва да дави и няма мощност , това е само при студен двигател . От какво може да е това много ми е чудно
mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Пон 02 юни 2008 22:45


Температурен датчик.Дебитомер.ТрЕбва си специялист... :wink:


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Вто 03 юни 2008 8:14


Много неща могат да са. Като начало си припомни от кога не си я обслужвал и дали няма нужда вече. После виж свещи и такива работи. Аз вчера само със смяната на въздушния филтър усетих значителна разлика в работата на двигателя. Иначе може да е всичко, датчици, инжекцията..... М/у другото зависи и от бензина. Ако сипваш някакъв смотан като нищо да се мъчи. Ако ти се занимава сипи от OMV или SHELL. Примерно за 30-40 лв 100 октана да ти прочисти мотора и пак пробвай. Ако и това не помогне иди на майстор. Успех :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 03 юни 2008 8:20


пробвай нещо:
като стане така засили се малко и просто върни ключа и пак го дай на контакт-докато си се движиш, на скорост. Само не подавай газ докато го правиш.
и кажи променя ли се нещо-имам една идея...


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Вто 03 юни 2008 18:34


В смисъл да ускоря малко повечко , НА СКОРОСТ и да изключа от контакт , след което пак да дам контакт без да я паля :oops:

П.П преди 2 седмици се сменяха : ангренажен ремък , ролки , температурен датчик , въздушен , горивен филтър , и диагностика


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Вто 03 юни 2008 22:58


Нищо й няма , нема се плашиш и моята каляска прави същото. Не вдигне ли над 80 градуса не ще да поема , чат пат припуква леко откъм колектора даже и на банзин. Проблема ти е никакъв търпение ти трябва само докато загрее. :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 04 юни 2008 11:42


vaskoto1 написа:засили се малко и просто върни ключа и пак го дай на контакт-докато си се движиш, на скорост. само не подавай газ докао го правиш.
и кажи променя ли се нещо-имам една идея...

Бате Васкоооо... я обясни на простолюдието (аз!) каква ти е идеята, че нали знаеш, че съм любознателно говедо и днес проведох този експеримент ;)
Резултати от него:
Температура- 85*С (нормална за извънградско, защото термостата ми отваря на 82*)
4-та предавка
Обороти- 2 750
След повторното подаване на контакт колата си заработи, но след 2 секунди заби, сякаш отказа единия цилиндър или нямаше налягане на горивото. След още 2 секунди пак се оправи и тръгна, но цикъла започна да се повтаря през същия интервал от време (около 2 секунди).
Докато се оглеждах къде да отбия и рестартирам в спряло положение го направи около 6-7 пъти. Тъй като нямаше къде, загасих и запалих наново при същите условия. Колата се оправи и заработи както преди, все едно нищо не съм правил.
Малко по-късно, след около 10 мин. излезнах на магистралата и пробвах наново, за да видя какво ще се случи. Условията бяха същите, само дето оборотите ги вдигнах до около 3 100. Загасих- запалих и колата си вървеше напълно нормално! Без никакви забележки. Не забелязах промяна в поведението нито при ускорение, нито при намаляване на моторна спирачка. Малко след това проверих и празния ход в спряло положение: нормален, около 820-850 оборота... :dontknow:
Тааа... какво трябваше да се очаква? Какво пак съм прецакал с любопитстото си?


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Сря 04 юни 2008 13:37


Чакам и аз отоговор от Ваското, защото и при мене има подобни симптоми, само че съм забелязал че при студен двигател, много много трудно набира, все едно ръчна съм дръпнал, но изфорсирам ли я над 2000 до 3000 някъде, колата така да го кажем се отпушва и си тръгва като пушка!


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Сря 04 юни 2008 17:51


Значи моят опит беше рано сутринта , по път към работа " 3-та предавка , 3000 оборота искючвам от контакт - включвам пак и си продължава , никаква промяна при искючен и вкючен двигател , нито притрисане нито нищо ( в смисъл като включа на контакт да се опита да запали ) , все едно не съм я искючвал


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Сря 04 юни 2008 17:57


чакаме Васко да каже какво е имал на УМ :roll:
Споко, де! Когато може, ще каже, човека ;)
radotom


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 05 юни 2008 8:31


имах проблем с който се борих 4 години като прасе с тиква.
паля и мотора почва да работи на който цилиндър фане.
тръгвам и като дам газ-забие носа. правя тая гимнастика с ключа, и о чудо! всичко си идва на мястото.
шах с пешката...:036:
и така смених бая неща...
все по добре ставаше но проблема не изчезна напълно...
докато един ден свършиха нещата за сменяване...
и тогава отворих резервоара.
има 2 вида бензинови помпи за пасат комба-едните са за 1.8 моно. отличават се от тия за 2 литра по това че налягането, което поддържат трябва да е 1.2 бара и корпуса им има шапка от черна пластмаса. тия за 2 литра поддържат 3.5 бара и корпуса им има шапка от бяла пластмаса.
иначе са абсолютно еднакви!
е, познайте аз каква извадих отвътре...
оказва се че помпа за 1.8 моно може да храни и 2 литра мотор, но й идва малко нанагорно.
особено в сила е това за 4те сек. в които бачка помпата за да направи първоначалното налягане след даване на контакт. ако тогава не успее-почва да не достига тунджа. с по малко. колкото да ти скъса нервите.
тая процедура й дава малко бууст и се оправят нещата.

така че съспенса е в това-ако беше казал че след това всичко е ОК-щях да те пратя в нагъзина за помпа.
те тва е. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта