Сутрин след като запаля колата изчаквам малко да загрее да качи масло , след което потеглям , и ако се опитам да подам повечко газ започва да дави и няма мощност , това е само при студен двигател . От какво може да е това много ми е чудно
mod edit: gr_kanev
Проблем при ГТИ 115к.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Много неща могат да са. Като начало си припомни от кога не си я обслужвал и дали няма нужда вече. После виж свещи и такива работи. Аз вчера само със смяната на въздушния филтър усетих значителна разлика в работата на двигателя. Иначе може да е всичко, датчици, инжекцията..... М/у другото зависи и от бензина. Ако сипваш някакъв смотан като нищо да се мъчи. Ако ти се занимава сипи от OMV или SHELL. Примерно за 30-40 лв 100 октана да ти прочисти мотора и пак пробвай. Ако и това не помогне иди на майстор. Успех 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:засили се малко и просто върни ключа и пак го дай на контакт-докато си се движиш, на скорост. само не подавай газ докао го правиш.
и кажи променя ли се нещо-имам една идея...
Бате Васкоооо... я обясни на простолюдието (аз!) каква ти е идеята, че нали знаеш, че съм любознателно говедо и днес проведох този експеримент

Резултати от него:
Температура- 85*С (нормална за извънградско, защото термостата ми отваря на 82*)
4-та предавка
Обороти- 2 750
След повторното подаване на контакт колата си заработи, но след 2 секунди заби, сякаш отказа единия цилиндър или нямаше налягане на горивото. След още 2 секунди пак се оправи и тръгна, но цикъла започна да се повтаря през същия интервал от време (около 2 секунди).
Докато се оглеждах къде да отбия и рестартирам в спряло положение го направи около 6-7 пъти. Тъй като нямаше къде, загасих и запалих наново при същите условия. Колата се оправи и заработи както преди, все едно нищо не съм правил.
Малко по-късно, след около 10 мин. излезнах на магистралата и пробвах наново, за да видя какво ще се случи. Условията бяха същите, само дето оборотите ги вдигнах до около 3 100. Загасих- запалих и колата си вървеше напълно нормално! Без никакви забележки. Не забелязах промяна в поведението нито при ускорение, нито при намаляване на моторна спирачка. Малко след това проверих и празния ход в спряло положение: нормален, около 820-850 оборота...

Тааа... какво трябваше да се очаква? Какво пак съм прецакал с любопитстото си?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
имах проблем с който се борих 4 години като прасе с тиква.
паля и мотора почва да работи на който цилиндър фане.
тръгвам и като дам газ-забие носа. правя тая гимнастика с ключа, и о чудо! всичко си идва на мястото.
шах с пешката...
и така смених бая неща...
все по добре ставаше но проблема не изчезна напълно...
докато един ден свършиха нещата за сменяване...
и тогава отворих резервоара.
има 2 вида бензинови помпи за пасат комба-едните са за 1.8 моно. отличават се от тия за 2 литра по това че налягането, което поддържат трябва да е 1.2 бара и корпуса им има шапка от черна пластмаса. тия за 2 литра поддържат 3.5 бара и корпуса им има шапка от бяла пластмаса.
иначе са абсолютно еднакви!
е, познайте аз каква извадих отвътре...
оказва се че помпа за 1.8 моно може да храни и 2 литра мотор, но й идва малко нанагорно.
особено в сила е това за 4те сек. в които бачка помпата за да направи първоначалното налягане след даване на контакт. ако тогава не успее-почва да не достига тунджа. с по малко. колкото да ти скъса нервите.
тая процедура й дава малко бууст и се оправят нещата.
така че съспенса е в това-ако беше казал че след това всичко е ОК-щях да те пратя в нагъзина за помпа.
те тва е.
паля и мотора почва да работи на който цилиндър фане.
тръгвам и като дам газ-забие носа. правя тая гимнастика с ключа, и о чудо! всичко си идва на мястото.
шах с пешката...

и така смених бая неща...
все по добре ставаше но проблема не изчезна напълно...
докато един ден свършиха нещата за сменяване...
и тогава отворих резервоара.
има 2 вида бензинови помпи за пасат комба-едните са за 1.8 моно. отличават се от тия за 2 литра по това че налягането, което поддържат трябва да е 1.2 бара и корпуса им има шапка от черна пластмаса. тия за 2 литра поддържат 3.5 бара и корпуса им има шапка от бяла пластмаса.
иначе са абсолютно еднакви!
е, познайте аз каква извадих отвътре...
оказва се че помпа за 1.8 моно може да храни и 2 литра мотор, но й идва малко нанагорно.
особено в сила е това за 4те сек. в които бачка помпата за да направи първоначалното налягане след даване на контакт. ако тогава не успее-почва да не достига тунджа. с по малко. колкото да ти скъса нервите.
тая процедура й дава малко бууст и се оправят нещата.
така че съспенса е в това-ако беше казал че след това всичко е ОК-щях да те пратя в нагъзина за помпа.
те тва е.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта