привет.
значи имам следния проблем като отключа колата моторчето за централното не спира да бръмчи около една миута след отключването.като я заключвам го няма този проблем.
според мен някъде изпуска вакум. кажете къде да търся.
проблем с централното. МК3
- valdemir
- Мнения: 159
- Регистриран на: Нед 03 юни 2007 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ако се окаже че е този проблема то тогава започва едно велико търсене на утечката да го наречем. Започваш да разкачваш всяка една връска на маркучетата като тръгваш от компресора км вратите. Схемата е следната:компресор, разклонение за капака на резервоара, после разклонение на лява и дясна страна на автомобила, от там на задна врата и последно е предната. Най вероятно е шафъорската, поне при мен там ми беше пролема. Ами колега дано е това че се оправя без пари, вадиш запушваш заключваш и ако изключи значи е ок, ако не търиш пробойната. Компресора работи дълго щото неможе да се изключи заради това че смуче въздух, а него го изкючва съпротивлнието на вакума, и затпва превключва на втора степен и започва да дърпа/надува доката загрее и го изключи предпазителя.
Успех колега.
Успех колега.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
valdemir написа:За да се увериш изваждаш маркучето което е на компресора запушваш с пръст дупката и заклучваш( първо зключваш после запушва), ако компресора спре значи някъде има дупка. Предполагам че някоя връска се е прецакала.
А в случай , че не спре, почти сигурно е студена спойка на платкта на компресора.
Аз бях същата работа като тебе преди време оказа се , че пластините на "вакуум регулатора" (ако може така да го нарека) бяха натълно разпоени (при това положение компресора си мисли, че няма вакуум/налягане и си помпи докато се включи защитата).
Направи теста кайто ти е казал valdemir за да можеш да си сигурен проблема вътре или вън от компресора е .
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Извади компресора и му огледай първо платката.Много влага се събира там и стават големи бели.При мен крачетата на два елемента бяха корозирали напълно, и ми падаше акумулатора на 4-5 дни.Купих ги за 1.00лв. и ги запоих,изчистих платката със спирт и утечката изчезна.
Тръгни от платката за да знаеш,че по нея е всичко наред.
Тръгни от платката за да знаеш,че по нея е всичко наред.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта