проблем с централното. МК3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

проблем с централното. МК3

Мнениеот cardan » Сря 11 юни 2008 7:07


привет.
значи имам следния проблем като отключа колата моторчето за централното не спира да бръмчи около една миута след отключването.като я заключвам го няма този проблем.
според мен някъде изпуска вакум. кажете къде да търся.




Потребителски аватар
valdemir
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот valdemir » Сря 11 юни 2008 7:22


За да се увериш изваждаш маркучето което е на компресора запушваш с пръст дупката и заклучваш( първо зключваш после запушва), ако компресора спре значи някъде има дупка. Предполагам че някоя връска се е прецакала.


Потребителски аватар
valdemir
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот valdemir » Сря 11 юни 2008 7:29


Ако се окаже че е този проблема то тогава започва едно велико търсене на утечката да го наречем. Започваш да разкачваш всяка една връска на маркучетата като тръгваш от компресора км вратите. Схемата е следната:компресор, разклонение за капака на резервоара, после разклонение на лява и дясна страна на автомобила, от там на задна врата и последно е предната. Най вероятно е шафъорската, поне при мен там ми беше пролема. Ами колега дано е това че се оправя без пари, вадиш запушваш заключваш и ако изключи значи е ок, ако не търиш пробойната. Компресора работи дълго щото неможе да се изключи заради това че смуче въздух, а него го изкючва съпротивлнието на вакума, и затпва превключва на втора степен и започва да дърпа/надува доката загрее и го изключи предпазителя.

Успех колега.


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Сря 11 юни 2008 9:32


valdemir написа:За да се увериш изваждаш маркучето което е на компресора запушваш с пръст дупката и заклучваш( първо зключваш после запушва), ако компресора спре значи някъде има дупка. Предполагам че някоя връска се е прецакала.

А в случай , че не спре, почти сигурно е студена спойка на платкта на компресора.
Аз бях същата работа като тебе преди време оказа се , че пластините на "вакуум регулатора" (ако може така да го нарека) бяха натълно разпоени (при това положение компресора си мисли, че няма вакуум/налягане и си помпи докато се включи защитата).
Направи теста кайто ти е казал valdemir за да можеш да си сигурен проблема вътре или вън от компресора е .


Потребителски аватар
cardan
Мнения: 1582
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 15:49
Автомобил: Audi A4 avant
Двигател: ABC
Местоположение: София Лозен

Мнениеот cardan » Сря 11 юни 2008 16:05


меси сега отивам да пробвам


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Сря 11 юни 2008 21:56


Извади компресора и му огледай първо платката.Много влага се събира там и стават големи бели.При мен крачетата на два елемента бяха корозирали напълно, и ми падаше акумулатора на 4-5 дни.Купих ги за 1.00лв. и ги запоих,изчистих платката със спирт и утечката изчезна.
Тръгни от платката за да знаеш,че по нея е всичко наред.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 55 госта