Проблем с динамо Г2 КР?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем с динамо Г2 КР?

Мнениеот aradovanov » Съб 21 юни 2008 8:32


От много бързане май убих динамото?!
Беше се скъсал кабела който е от динамото до стартера (дебелия), и понеже бях на път в бързането съм ги закачил и двата (дебелия и този за възбудителната) на D+. Позамириса на бакелит след 3 км. спрях, но сега не зарежда! Някакви идеи може ли да се спаси или да търся нов?




Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Съб 21 юни 2008 8:36


Може би е изгоряло само релето или диодния блок.Всичко подлежи на ремонт :wink:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Съб 21 юни 2008 8:40


Като го разгледах отзад, има един кондензатор кабела но който доста е поизгорял. Като махнах релето с четките, вътре се вижда стопен бакелит но не много. А ако се е стопила възбудителната намотка как се мери?


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Съб 21 юни 2008 8:41


Колега , най-вероятно ти е заминало или релето на алтернатора или малките диоди вътре.


Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Съб 21 юни 2008 8:42


aradovanov написа:Като го разгледах отзад, има един кондензатор кабела но който доста е поизгорял. Като махнах релето с четките, вътре се вижда стопен бакелит но не много. А ако се е стопила възбудителната намотка как се мери?
Нямам представа друже как се мери.По-добре иди някъде да го погледнат преди да си го скостил съвсем.Ако беше в СФ щях да ти съдействам ,но за Бургас нямам идея къде да те пратя :cry:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Съб 21 юни 2008 8:43


За релето е ясно. А диодите могат ли да се сменят?


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Нед 22 юни 2008 7:19


Проблема ти е дошъл със скъсването на дебелия кабел,а не с това,че си закачил Д+ заедно с постоянния +!Когато е започнал да се къса кабела там се е получила лоша връзка и затова е започнало да грее и да топи изолацията.Диодния блок е около 30 лв!Сменя се целия блок диоди!Ама е нужен хубав поялник,защото се разпоява статора!


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Нед 22 юни 2008 13:21


Диоден блок 30 лв.
Реле 15-30 лв.
По-добре нов алтернатор(2ра употреба) за около 50 лв, и си спестяваш много проблеми. Сменя се за 10 минути.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта