От много бързане май убих динамото?!
Беше се скъсал кабела който е от динамото до стартера (дебелия), и понеже бях на път в бързането съм ги закачил и двата (дебелия и този за възбудителната) на D+. Позамириса на бакелит след 3 км. спрях, но сега не зарежда! Някакви идеи може ли да се спаси или да търся нов?
Проблем с динамо Г2 КР?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
- veritas
- Капитан пустиняк
- Мнения: 2565
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нямам представа друже как се мери.По-добре иди някъде да го погледнат преди да си го скостил съвсем.Ако беше в СФ щях да ти съдействам ,но за Бургас нямам идея къде да те пратяaradovanov написа:Като го разгледах отзад, има един кондензатор кабела но който доста е поизгорял. Като махнах релето с четките, вътре се вижда стопен бакелит но не много. А ако се е стопила възбудителната намотка как се мери?

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблема ти е дошъл със скъсването на дебелия кабел,а не с това,че си закачил Д+ заедно с постоянния +!Когато е започнал да се къса кабела там се е получила лоша връзка и затова е започнало да грее и да топи изолацията.Диодния блок е около 30 лв!Сменя се целия блок диоди!Ама е нужен хубав поялник,защото се разпоява статора!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта