Здрасти на всички колеги.Имам един въпрос отностно лостчето за чистачките че вече останах без нерви до преди малко се цапах заради пръскалките че нещо не бачкат.Та въпроса ми е как се разглобява това чудо почти успях да махна долната кора даже и това неможах да направя искам достъп до онези пластинки да ги позачистя малко че нещо много мърсотия и за това нещат да пръскат...
п.п. моторчето работи пробвал съм го,колата е голф 2
лостче за чистачки
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Gesha_GTI написа:пластмасовите кори се отвиват с 2 винчета от долу.След това отвиваш централния болт на волана,вадиш го и има четри болчета който държат двете лостчета
Точно така се разглобява !
Но .....

много неприятна работа , аз съм отварял и почиствал моите не знам колко пъти


- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
на мен след като ми писна да сменям лостове - точно заради този проблем с пръскалките накрая си смених лоста с такъв от МК3 и нещата заспаха - направен е много по-кадърно просто не е с пластини а е с ключета - обаче иска и преправяне
вариант 1: разглобяваш всичко и вадиш чак конзолата (кожуха) около ключа за запалване и я сменяш с такава от г3 - според мен е по лесния вариант - и след това вече си слагаш ключ от мк3
вариант 2: оставяш си твоята конзола но - режеш долната дупка за болта за закрепване на лостчетата - после завивваш мисля че на дясната дупка беше болта (само той пасва) после взимаш 1 винт (не болт) дълъг примерно 1 сант повече от твойте болтове и по дебеличък и го навиваш в лявата дупка на лостовете но така че да се вреже в алуминия отдолу някаде извън стандартната дупка за болта защото отворите не съвпадат а отдолу просто не слагаш нищо - аз съм така и нямам грижи ама както казах иска малко пилене и преправяне
цветовете на кабелите съвпадат 1:1 даже остават 2 свободни от ключа на тройката само че ако взимаш такъв ключ си отрежи и буксите от кабелите на 3ката че са различни от на 2ката
вариант 1: разглобяваш всичко и вадиш чак конзолата (кожуха) около ключа за запалване и я сменяш с такава от г3 - според мен е по лесния вариант - и след това вече си слагаш ключ от мк3
вариант 2: оставяш си твоята конзола но - режеш долната дупка за болта за закрепване на лостчетата - после завивваш мисля че на дясната дупка беше болта (само той пасва) после взимаш 1 винт (не болт) дълъг примерно 1 сант повече от твойте болтове и по дебеличък и го навиваш в лявата дупка на лостовете но така че да се вреже в алуминия отдолу някаде извън стандартната дупка за болта защото отворите не съвпадат а отдолу просто не слагаш нищо - аз съм така и нямам грижи ама както казах иска малко пилене и преправяне
цветовете на кабелите съвпадат 1:1 даже остават 2 свободни от ключа на тройката само че ако взимаш такъв ключ си отрежи и буксите от кабелите на 3ката че са различни от на 2ката
:)
Благодаря за изчерпателните отговори
успях да го разглобя това чудо позачистих пластинките и пак нищо купих и друго моторче но проблема не е от нито едно от двете моторчето за праскалките върти само че бавно следователно и него разглобих...нищо му няма на моторчето стига ток до него но не достатъчно ще го закарам на токаджия да го направи че ми писна...вчера 2 часа в жегата се занимавах с това чудо
Още веднъж благодаря на всички


Още веднъж благодаря на всички

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fighter-interceptor и 65 госта