Теч от предната част

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fosents
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 19 май 2007 15:26
Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
Двигател: 1.9 TDI 130 HP 2005
Местоположение: София

Теч от предната част

Мнениеот fosents » Пон 30 юни 2008 23:59


Карам си и като спрях видях, че отпред тече. Отворих предния капак и гледам освен че радиатора тече няма и антифриз. Отвъртях го и течността се върна. Бързо в сервиза и честитка. Викат ми радиатора отишъл и 90% и главата на мотора, което ми казаха 1000+ лв. Какво да правя защото това са много пари? Нормално ли е? Утре като я видят ще ми звъннат да ми кажат какво е положението и не знам какво да правя.




Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

:)

Мнениеот designer1 » Вто 01 юли 2008 8:31


Това е в най-лошия случай с оригинални резервни части.
Нема се плашиш нашите каръчки могат да се оправят и за по-малко пари. Значи ревизия на главата: сваляне смяна на гарнитура + шлайф на главата , не повече от 300лв. за радиатора има много магазини ще си намериш не са скъпи. Иначе ако има по сериозни дефекти по двигателя в следствие прегяване :? :? :? ами пак ще се оправи ама за повечко пари.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Вто 01 юли 2008 8:39


Не си писал колата да е прегрявана(няма причина нещо да се е повредило) и би трябвало да минеш само с нов радиатор.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 01 юли 2008 8:59


и според мен главата е прибързана диагноза


Потребителски аватар
fosents
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 19 май 2007 15:26
Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
Двигател: 1.9 TDI 130 HP 2005
Местоположение: София

Мнениеот fosents » Вто 01 юли 2008 11:18


Не е прегрявала, но антифриза изчезва някъде като работи колата. Аз затова веднага я закарах да не стане по-лошо. Но от доста време забелязах че датчика си ми седи на 70 градуса.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 01 юли 2008 12:40


fosents написа:Не е прегрявала, но антифриза изчезва някъде като работи колата. Аз затова веднага я закарах да не стане по-лошо. Но от доста време забелязах че датчика си ми седи на 70 градуса.

Нищо ти няма на главата...не им вярвай и не оставяй там колата...
Смени си радиатора....а когато системата има по-значителен теч и за съм забелязъл,че датчикът показва по-ниска температура на антифриза....ще ти седи 70 градуса ако имаш издухана гарнитура ама друг път!Евентуално термостата....ама това си го провери сам с пипане на маркучите...


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Сря 02 юли 2008 7:58


joker написа:
fosents написа:Не е прегрявала, но антифриза изчезва някъде като работи колата. Аз затова веднага я закарах да не стане по-лошо. Но от доста време забелязах че датчика си ми седи на 70 градуса.

Нищо ти няма на главата...не им вярвай и не оставяй там колата...
Смени си радиатора....а когато системата има по-значителен теч и за съм забелязъл,че датчикът показва по-ниска температура на антифриза....ще ти седи 70 градуса ако имаш издухана гарнитура ама друг път!Евентуално термостата....ама това си го провери сам с пипане на маркучите...


Колегата както винаги подхожда доста меко в зависимост от човека и проблема. Аз пък ти препоръчвам освен термостата и новия радиатор все пак си имай едно наум че главата може да е метнала. Понеже не си написъл колко бързо след като си установил теча си загасил мотора и тем подобни размишления :) , всичко се оправя но се пробвай да разшиташ колко ще ти струва ремонта при поне 3-ма майстори и сравни мненията :)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 02 юли 2008 8:48


Мойта е 8 клапанова 40лв ми струваше пълно сервизиране. (напасване + шлайф) Отделно дадох около 50 лв за водачи и гумички и му ги закара хда ги смени.

Но според мен радиатора ако е бил пробил от преди доста време си е текло от там но не се е виждало....


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 02 юли 2008 8:55


Как от теч на радиатора диагностицираха нова глава....при това 1000лв за ремонт...боже колко мъка има на този свят :(

кажи им че целият мотор не струва 1000лв.....

дори да си духнал гарнитурата и леко да си кривнал главата ремонта е не повече от 200лв, но никак не ми се вярва....както каза жокер купи си някъв радиатор....примерно ВАЛЕО за около 100лв...смени го и карай смело...и следи температурата....


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Сря 02 юли 2008 8:57


заминавай при форумен майстор. че иначе може и 2000 да ти вземат само от диагнози.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 02 юли 2008 9:29


Милослав написа:заминавай при форумен майстор. че иначе може и 2000 да ти вземат само от диагнози.


Колегата е прав!

Посети или ваското1 или никси!

Но щом не е светела лампата, малко вероятно е да си я прегрял.
Друг е въпроса дали не е била пробила преди това, щом казваш, че си е губила водата, но по ме води на мисъл, че е имало някаде теч. На мен ми излезна 200лв заедно със центровката при диагностик а само тя беше 40лв. Но то нещата си вървят 35лв гарнитура на главата 20лв на капака на клапаните и паричките се трупат, но повече от 200лв не съм давал. :wink:


Потребителски аватар
fosents
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 19 май 2007 15:26
Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
Двигател: 1.9 TDI 130 HP 2005
Местоположение: София

Мнениеот fosents » Сря 02 юли 2008 16:58


Всичко е наред оправи се. Не е прегрявала и мотора си е здрав. Нов радиатор + монтаж, смяна на масло, маслен и въздушен филтър и антифриз излезе около 300 лв. Не знам евтино или скъпо ама поне се оправи.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 02 юли 2008 17:04


fosents написа:Всичко е наред оправи се. Не е прегрявала и мотора си е здрав. Нов радиатор + монтаж, смяна на масло, маслен и въздушен филтър и антифриз излезе около 300 лв. Не знам евтино или скъпо ама поне се оправи.


Поносимо добре е но не баш, важното е, че всичко е ок колега! ;)

Пари са изкарват се.....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka, Google [Bot], Красимир Паров и 54 госта