така накратко и не само... моля да пишат само тези който са ги имали тези проблеми или знаят някакво решение
1.-Никаква мощност никаква пъргавина ходих на диагностика в бош сервиз никакви грешки няма, катализатор няма, изчистени дебитомер стъпкови моторчета, нови свещи.... даже имам чувстовото че като покарам 4-5 км градско имам чувството че умира повече
2- играят ми оборотите-съмнения повдигачи замърсени може би диагностиката не хвана никаква грешка
3- температура-та си играе както иска не знам дали термостат или датчик
4- като пусна климатика колата направо загива разход 16 градско а без клима от 8.5 до 9.5
колеги помагайте, не знам дали да отида и до юни трейд да я видят там ако трябва ще прежаля 150 лв
Г4 1.6 101к.почнаха проблемите
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
В кой сервиз си правил диагностика? Адрес?
Не може да не го хванат ако са в час? При мен беше така и смених дебитомер.
Не може да не го хванат ако са в час? При мен беше така и смених дебитомер.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Може наистина да е дебитомера, той не винаги излиза на диагностика, но има начин да се тества с vag-com. Необходимо е да се закачи колата, гледаш Engine модула, и търсиш група където показва въздушен поток в g/s мерна единица, при мен е 006 група ако не се лъжа. Това е елементарна процедура за хората работили с vag-com. След това както я гледаш тая група, на втора или на трета скорост примерно правиш разходка до червените обороти. Трябва да видиш пикова (а не постоянна) стойност близка до 80. Формулата е мощността на колата в коне умножена по 0.80. Ако цифрата е значително по-ниска от 80 можеш да се насочиш към дебитомер. Повече инфо: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/fuel-trim.html , последният абзац.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта