Г4 1.6 101к.почнаха проблемите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
respectman
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Г4 1.6 101к.почнаха проблемите

Мнениеот respectman » Пон 14 юли 2008 17:14


така накратко и не само... моля да пишат само тези който са ги имали тези проблеми или знаят някакво решение

1.-Никаква мощност никаква пъргавина ходих на диагностика в бош сервиз никакви грешки няма, катализатор няма, изчистени дебитомер стъпкови моторчета, нови свещи.... даже имам чувстовото че като покарам 4-5 км градско имам чувството че умира повече

2- играят ми оборотите-съмнения повдигачи замърсени може би диагностиката не хвана никаква грешка

3- температура-та си играе както иска не знам дали термостат или датчик

4- като пусна климатика колата направо загива разход 16 градско а без клима от 8.5 до 9.5

колеги помагайте, не знам дали да отида и до юни трейд да я видят там ако трябва ще прежаля 150 лв




Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega » Пон 14 юли 2008 17:34


В кой сервиз си правил диагностика? Адрес?


Не може да не го хванат ако са в час? При мен беше така и смених дебитомер.


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Пон 14 юли 2008 17:38


какво си сменял по колата- масла филтри -всичко колкото повече инфо дадеш по лесно ще се установи евентуален проблем


respectman
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот respectman » Пон 14 юли 2008 17:48


в сервиза дето е в банишора там в пряката срещу входа на затвора.... винаги сички коли сам ги карам там и съм доволен.... иначе всичко е сменено напълно обслужена е


Panev
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Panev » Пон 14 юли 2008 18:05


Преди или след обслужването стана проблема, като са сменяли ангренажния ремък дали са го сложили правилно, да не е прескочил зъб. Това гледаха ли го в сервиза?


respectman
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот respectman » Пон 14 юли 2008 18:06


всичко гледаха единствено компресия не съм мерил


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Пон 14 юли 2008 18:37


respectman написа:всичко гледаха единствено компресия не съм мерил


Сутрин как пали?


respectman
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот respectman » Пон 14 юли 2008 18:56


пали си отраз като за начало маи лекичко по малки обороти и се обравя сичко за секунда


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Пон 14 юли 2008 19:04


Може наистина да е дебитомера, той не винаги излиза на диагностика, но има начин да се тества с vag-com. Необходимо е да се закачи колата, гледаш Engine модула, и търсиш група където показва въздушен поток в g/s мерна единица, при мен е 006 група ако не се лъжа. Това е елементарна процедура за хората работили с vag-com. След това както я гледаш тая група, на втора или на трета скорост примерно правиш разходка до червените обороти. Трябва да видиш пикова (а не постоянна) стойност близка до 80. Формулата е мощността на колата в коне умножена по 0.80. Ако цифрата е значително по-ниска от 80 можеш да се насочиш към дебитомер. Повече инфо: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/fuel-trim.html , последният абзац.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 14 юли 2008 19:13


vaskoto1...мисля, че ще се зарови с интерес в този проблем... :idea:

не знам защо, но имам съмнения в бензиновата помпа :?

липсата на мощност можеш ли да я определиш като глъхнене?


respectman
Мнения: 32
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот respectman » Пон 14 юли 2008 21:09


още го няма силно глухнене но се получава от време на време преди имах един опел със горе долу следният проблем но много силно изявен в слабите обороти е зле в високите ок но тои и пукаше .... оказаха се клапани



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 38 госта