Спирачки - проблеми /Golf 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Спирачки - проблеми /Golf 3

Мнениеот Даскала™ » Чет 06 окт 2005 18:58


Здравейте момчета,значи имам следния проблем.Някъде от сервото ми изпуска въздух и ми става твърд педала на спирачката.Когато съм по инерция педала е кокал,шом сложа на скорост и подам газ педала си омеква.Откъм двигателя когато работи се чува свистене като от спукана гума.Колата е Голф 3/1.4!И оше един проблем значи колата е на газ и на бензин,когато я запаля сутрин на бензин като подам леко газ и педала се връща ама оборотите си остават високи?Нешо компа ли трупа грешки,ламда контрола ли е преебан?Моля дайте мнение и по двата въпроса?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 06 окт 2005 19:18


И 5 повтарящи се теми да пуснеш сервото ти няма само да се оправи!!! Drunk


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=9868


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Чет 06 окт 2005 20:25


Има един гумен маркуч от двигателя към сервото - провери първо него. Ако не е от там почваш да се услушваш внимателно идано го откриеш :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 06 окт 2005 21:31


Митю'Пищова написа:Де бе пич,ако немоеш да ми помогнеш поне не ми пречи!


на кое да не ти пречи? да напускаш 1000 теми за едно и също?
е как да се пъхна под капака ти дистанционно и да видя откъде съска? а поне това свърши.... после ще се учудиш колко лесно можеш и сам да си помогнеш...
видял съм 1000 такива скъсани маркучета-само трябва да вземеш ново и да го смениш.
и моля те помисли преди да попиташ какъв точно маркуч трябва да се сложи защото е лесно сам да го измислиш...
не се заяждам-просто ти правя колегиална забележка.
успех.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 06 окт 2005 22:01


Васе,евала братле,аз те уважавам,а на втория въпрос за оборотите и ако например откача акумулатора колко време трябва да стои откачен за да изчисти грешките?И това е май временно,шото после веднага почва да трупа?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 07 окт 2005 7:12


Няма смисал да им се обиждаш щото са прави.Като откачиш плюса го залепи за минуса на акумулатора.Но това не е решение.ECU-то се адаптира до някаква степен.И с две думи не е полезно често да се ресетва.Но все пак за проба можеш да го направиш за да си сигурен дали е от него или от друго.!!!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 07 окт 2005 8:20


грешките трябва да се прочетат и да се отстрани причината-след което да се изчистят. само тогава няма да се натрупат отново.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 07 окт 2005 13:12


Но как и къде?При кого?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта