Проблем с регулатора на налягането на бензина...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Проблем с регулатора на налягането на бензина...

Мнениеот neiki4a » Съб 26 яну 2008 23:11


възможно ли е новия ми регулатор на бензина да ми удави колата в боквалния смисъл на думата колата така се беше удавила че въобще не можеше да запали ,на регулаттора може да му се регулира налягането то беше нагласено на 4 бара ,когато го сложих нямаше проблеми колата си работеше и палеше без проблеми общо взето 2 дена вървя и се получи тази мизерия с паленето също така възможно ли е като сим давал няколко пъти на контакт и съм го връщал тогава да се е удавил мотора ще съм много благодарен ако някой ми отговори на въпросите защото сега съм пред дилема дали да връзвам пак новия регулатор зада не стане пак същата мизерия пък от друга страна колата не върви така като е с новия регулатор
mod edit: Li4o




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 26 яну 2008 23:55


Охоооо... и питаш!
Ти сам си го видял, а и driver ти го е казал ясно.
По принцип помпата трябва да ти даде налягане над 3 бара. Ако не работи колата, налягането в горивната рейка е на тези 3 бара. Запалиш ли, чрез вакуума, налягането трябва да падне на 2.5. Подминал си го едва ли не двойно ;)
И при неколкократното вклюване на помпата си набухал гориво яко!
Нормално е да ти задави зверски.
Относно смяната на регулатора и вървенето: има трипътни разпределители на 12V. Бучващ един и когато ще палиш топла кола - 2.5-3 бара. Когато си на дръпка-> 4 бара ;)


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 27 яну 2008 2:00


Аз вече 6000км карам с регулатор на 4 бара , и не съм имал такива проблеми :wink: Така че не ми се вярва проблема да ти е него .

Последна промяна от Kokoo на Нед 27 яну 2008 2:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 27 яну 2008 2:01


И аз не вярвам.. и според мен НЕ Е от там..


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 27 яну 2008 8:25


датчик за температурата на охладителната течност .... двойката за към компютъра.....


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Нед 27 яну 2008 9:56


И аз мисля че не е от регулатора защото скоро изпратих такъв на един колега от Пловдив който го сложи на Пасат 2Е и каза че няма никакви проблеми


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 27 яну 2008 11:32


Tyan написа:датчик за температурата на охладителната течност .... двойката за към компютъра.....


:да:


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Мнениеот neiki4a » Нед 27 яну 2008 13:54


[quote="Tyan"]датчик за температурата на охладителната течност .... двойката за към компютъра.....[/qu

какъв проблем може да стане от него?? след като сложиш стария датчик след 2-3 въртенета колата запали на 2 цилиндъра и след доста продължително подаване на газ се оправи и сега работи без проблем но със стария регулатор


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 27 яну 2008 18:11


neiki4a написа:какъв проблем може да стане от него?? след като сложиш стария датчик след 2-3 въртенета колата запали на 2 цилиндъра и след доста продължително подаване на газ се оправи и сега работи без проблем но със стария регулатор


Свързвай пак новия и го прави на 3,5 бара и газ. Ако пак вземе да се дави работата е ясна.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 27 яну 2008 18:18


driver написа:
neiki4a написа:какъв проблем може да стане от него?? след като сложиш стария датчик след 2-3 въртенета колата запали на 2 цилиндъра и след доста продължително подаване на газ се оправи и сега работи без проблем но със стария регулатор


Свързвай пак новия и го прави на 3,5 бара и газ. Ако пак вземе да се дави работата е ясна.
Не мисля че е от него аз или да е глешно свързан нещо нз а и когато не можеше да запали бях там и забелязах нещо странно.Когато даде на контакт не отчита нищо стрелката му а само когато започнеш да въртиш което не е правилно а и когато е в покой налягане в системата нямаше а трябва да има.Другото странно беше когато я тикахме даваш на контакт и палиш на скорост в момента на пускане на съединитела всички лампи гаснат и не ще да пали.Вадим свещите мокри,подсушаваме ги прочистваме цилиндрите от бензин,слагаме свещите за едно въртене всичко е пак удавено и грам не бафва.Тъпче бензин на отрепия а това с промяна на 1бар в системата не се получава.Според мен е нещо с тоците или този гаден дебитомер но нз а и беше тъмно и адски студено когато я мъчихме :roll:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 27 яну 2008 18:36


Преди да запали колата му, сменихме дистрибуторната капачка и един кабел - този от бубината. След това колата даде признаци на живот и запали на 2 цилиндъра. Чудното в случая е, че преди да сменим капачката и кабела си даваше перфектна искра на всички цилиндри и пак не искаше да бафне. :?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 27 яну 2008 18:39


Странни неща се получават :dontknow:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 28 яну 2008 8:29


проблема е, че датчика на загрял мотор показва 20 градуса, а всъщност е 100 примерно, а докато я пали може да показва -40 и да си мисли че е в Сибир ..... стартовия мап за такива услопвия блъска литър гориво на пет врътки и колата се дави и или не пали, или работи все едно е на два цилиндъра ....... като изхърлиш неизгорялото гориво работата на мотора се оправя :)


G60

Мнениеот G60 » Пон 28 яну 2008 13:58


Tyan написа:проблема е, че датчика на загрял мотор показва 20 градуса, а всъщност е 100 примерно, а докато я пали може да показва -40 и да си мисли че е в Сибир ..... стартовия мап за такива услопвия блъска литър гориво на пет врътки и колата се дави и или не пали, или работи все едно е на два цилиндъра ....... като изхърлиш неизгорялото гориво работата на мотора се оправя :)
Oпределено е от датчика и аз имах същия проблем миналата зима въртя по 1/2 час и с триста зора пали на 2 цилиндъра а като развия свещите мокри смених го и запали веднага



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта