възможно ли е новия ми регулатор на бензина да ми удави колата в боквалния смисъл на думата колата така се беше удавила че въобще не можеше да запали ,на регулаттора може да му се регулира налягането то беше нагласено на 4 бара ,когато го сложих нямаше проблеми колата си работеше и палеше без проблеми общо взето 2 дена вървя и се получи тази мизерия с паленето също така възможно ли е като сим давал няколко пъти на контакт и съм го връщал тогава да се е удавил мотора ще съм много благодарен ако някой ми отговори на въпросите защото сега съм пред дилема дали да връзвам пак новия регулатор зада не стане пак същата мизерия пък от друга страна колата не върви така като е с новия регулатор
mod edit: Li4o
Проблем с регулатора на налягането на бензина...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Охоооо... и питаш!
Ти сам си го видял, а и driver ти го е казал ясно.
По принцип помпата трябва да ти даде налягане над 3 бара. Ако не работи колата, налягането в горивната рейка е на тези 3 бара. Запалиш ли, чрез вакуума, налягането трябва да падне на 2.5. Подминал си го едва ли не двойно
И при неколкократното вклюване на помпата си набухал гориво яко!
Нормално е да ти задави зверски.
Относно смяната на регулатора и вървенето: има трипътни разпределители на 12V. Бучващ един и когато ще палиш топла кола - 2.5-3 бара. Когато си на дръпка-> 4 бара
Ти сам си го видял, а и driver ти го е казал ясно.
По принцип помпата трябва да ти даде налягане над 3 бара. Ако не работи колата, налягането в горивната рейка е на тези 3 бара. Запалиш ли, чрез вакуума, налягането трябва да падне на 2.5. Подминал си го едва ли не двойно

И при неколкократното вклюване на помпата си набухал гориво яко!
Нормално е да ти задави зверски.
Относно смяната на регулатора и вървенето: има трипътни разпределители на 12V. Бучващ един и когато ще палиш топла кола - 2.5-3 бара. Когато си на дръпка-> 4 бара

Аз вече 6000км карам с регулатор на 4 бара , и не съм имал такива проблеми
Така че не ми се вярва проблема да ти е него .

Последна промяна от Kokoo на Нед 27 яну 2008 2:06, променено общо 1 път.
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
[quote="Tyan"]датчик за температурата на охладителната течност .... двойката за към компютъра.....[/qu
какъв проблем може да стане от него?? след като сложиш стария датчик след 2-3 въртенета колата запали на 2 цилиндъра и след доста продължително подаване на газ се оправи и сега работи без проблем но със стария регулатор
какъв проблем може да стане от него?? след като сложиш стария датчик след 2-3 въртенета колата запали на 2 цилиндъра и след доста продължително подаване на газ се оправи и сега работи без проблем но със стария регулатор
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
neiki4a написа:какъв проблем може да стане от него?? след като сложиш стария датчик след 2-3 въртенета колата запали на 2 цилиндъра и след доста продължително подаване на газ се оправи и сега работи без проблем но със стария регулатор
Свързвай пак новия и го прави на 3,5 бара и газ. Ако пак вземе да се дави работата е ясна.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Не мисля че е от него аз или да е глешно свързан нещо нз а и когато не можеше да запали бях там и забелязах нещо странно.Когато даде на контакт не отчита нищо стрелката му а само когато започнеш да въртиш което не е правилно а и когато е в покой налягане в системата нямаше а трябва да има.Другото странно беше когато я тикахме даваш на контакт и палиш на скорост в момента на пускане на съединитела всички лампи гаснат и не ще да пали.Вадим свещите мокри,подсушаваме ги прочистваме цилиндрите от бензин,слагаме свещите за едно въртене всичко е пак удавено и грам не бафва.Тъпче бензин на отрепия а това с промяна на 1бар в системата не се получава.Според мен е нещо с тоците или този гаден дебитомер но нз а и беше тъмно и адски студено когато я мъчихмеdriver написа:neiki4a написа:какъв проблем може да стане от него?? след като сложиш стария датчик след 2-3 въртенета колата запали на 2 цилиндъра и след доста продължително подаване на газ се оправи и сега работи без проблем но със стария регулатор
Свързвай пак новия и го прави на 3,5 бара и газ. Ако пак вземе да се дави работата е ясна.

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблема е, че датчика на загрял мотор показва 20 градуса, а всъщност е 100 примерно, а докато я пали може да показва -40 и да си мисли че е в Сибир ..... стартовия мап за такива услопвия блъска литър гориво на пет врътки и колата се дави и или не пали, или работи все едно е на два цилиндъра ....... като изхърлиш неизгорялото гориво работата на мотора се оправя 

Oпределено е от датчика и аз имах същия проблем миналата зима въртя по 1/2 час и с триста зора пали на 2 цилиндъра а като развия свещите мокри смених го и запали веднагаTyan написа:проблема е, че датчика на загрял мотор показва 20 градуса, а всъщност е 100 примерно, а докато я пали може да показва -40 и да си мисли че е в Сибир ..... стартовия мап за такива услопвия блъска литър гориво на пет врътки и колата се дави и или не пали, или работи все едно е на два цилиндъра ....... като изхърлиш неизгорялото гориво работата на мотора се оправя
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта