питанка към знаещите
принцип на действие на прекъсвача на KR мотор механичен инжекцион К джетроник
ако може схеми и данни
извинявам се ако вече има такава тема
моля да ме насочите
БЛАГОДАРЯ
прекъсвача на KR
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прекъсвача е в ECU-то и не се маха. Принцип на действие...реже сигнала към комутатора и съответно спира запалителната бубина.
РАСО
п.п. Ако заместиш компа с авансатор си карай и на 9000обр/мин...друг е въпроса, че след 8500обр/мин главите на клапаните им идва в повече и някой може да поиска да си смени местоположението...салата.
РАСО
п.п. Ако заместиш компа с авансатор си карай и на 9000обр/мин...друг е въпроса, че след 8500обр/мин главите на клапаните им идва в повече и някой може да поиска да си смени местоположението...салата.
paco написа:Прекъсвача е в ECU-то и не се маха. Принцип на действие...реже сигнала към комутатора и съответно спира запалителната бубина.
РАСО
п.п. Ако заместиш компа с авансатор си карай и на 9000обр/мин...друг е въпроса, че след 8500обр/мин главите на клапаните им идва в повече и някой може да поиска да си смени местоположението...салата.
благодаря много
кратуната е отнета с 0.4мм лек ребилд на моторетката /сигменти, лагери, гарнитури, нови водачи и гумички на клапани, нови повдигачи/
преди това прекъсвача беше на около 7200 рпм
сега идва по рано около 6500 - 6600 рпм
раздвижната шайба е в +4 градуса и сякаш върви по добре и прекъсвача се мести нагоре малко преди 7000 рпм /не знам вече въобразявам ли си струва ли ми се/
защо се получава така

Поздрави
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта