прекъсвача на KR

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

прекъсвача на KR

Мнениеот vipra » Вто 29 апр 2008 7:56


питанка към знаещите

принцип на действие на прекъсвача на KR мотор механичен инжекцион К джетроник

ако може схеми и данни

извинявам се ако вече има такава тема
моля да ме насочите

БЛАГОДАРЯ




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 29 апр 2008 8:39


Прекъсвача е в ECU-то и не се маха. Принцип на действие...реже сигнала към комутатора и съответно спира запалителната бубина.

РАСО

п.п. Ако заместиш компа с авансатор си карай и на 9000обр/мин...друг е въпроса, че след 8500обр/мин главите на клапаните им идва в повече и някой може да поиска да си смени местоположението...салата.


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Вто 29 апр 2008 8:51


paco написа:Прекъсвача е в ECU-то и не се маха. Принцип на действие...реже сигнала към комутатора и съответно спира запалителната бубина.

РАСО

п.п. Ако заместиш компа с авансатор си карай и на 9000обр/мин...друг е въпроса, че след 8500обр/мин главите на клапаните им идва в повече и някой може да поиска да си смени местоположението...салата.


благодаря много

кратуната е отнета с 0.4мм лек ребилд на моторетката /сигменти, лагери, гарнитури, нови водачи и гумички на клапани, нови повдигачи/

преди това прекъсвача беше на около 7200 рпм

сега идва по рано около 6500 - 6600 рпм

раздвижната шайба е в +4 градуса и сякаш върви по добре и прекъсвача се мести нагоре малко преди 7000 рпм /не знам вече въобразявам ли си струва ли ми се/

защо се получава така :?: /нещо сбъркано ли има ?/

Поздрави


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 29 апр 2008 9:55


Възможно е да е вързан с аванса ама ми се струва малко вероятни да ти кажа :roll:

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 29 апр 2008 17:29


Аз при мен никога не усетих прекъсвач :?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Вто 29 апр 2008 19:19


leonardo_vd написа:Аз при мен никога не усетих прекъсвач :?
епа оно върви на дзвер моа ли да му дадеш газ до ламарината оно ша фръкне,и при мене е те така :twisted: :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nurkanibryam и 19 госта