Кой ще удари рамо за механичната инжекция

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Мнениеот Сиромаха » Пон 19 май 2008 22:17


Визоре,Негодничето знае рецептата за публикацията на която съм му много благодарен :kissy: .Значи слагаш шайба на регулатора 0,8мм и намаляш управляващото на 3,3 бара.Преди час се върнах от тест-терминална скорост на 400м +10км/ч. и никакъв пад на пауъра до 7000.Само управляващо-няма ефект.Тези дюзи са нови и без мода са по-слаби от старите-справка Божура :oops:Друго-не изхвърляй без преценка гърнета,аз сложих колектор от АБФ и от неговата лястовица тръба 60мм до резонаторно гърне накрая.Тотално пресуших мотора,сега върнах първото 2в1 и част от 55мм тръба.Проблема е че на мен ми е достатъчно инфото а ти сам ше се справиш ли? :roll:




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 19 май 2008 22:46


negodnika написа:и се сещам за още 1-2 жокера за повече поуер :lol:


сподели ги тези жокери де :) така и не разбрах (тъп съм мамка му) къде се завира тази шайба...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 19 май 2008 22:58


Визоре шо така бе? 1-ката на 3-та и беше силата. Точно тогава направо отвях корсата. Тия инжекции са ебати смрадтта---иначе КР-а е един чудесен мотор недодялан откъм горивна система.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 19 май 2008 23:22


Не знам бате.. 1-ва и 2-ра са ми уникални ... адски много им се кефя
щом на тоя пич с типото (дето според мен кара доста по добре от мене и явно си я ръчка често бегачакта) му направих 2-3 коли на момчето смятай за какво става дума
иначе негодника ще се чуем тея дни

П.П. колата съм я пуснал за продаване защото утре може да взимам НЕатмосферна колица ;) дано имам успех


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Вто 20 май 2008 9:45


musura написа:
negodnika написа:и се сещам за още 1-2 жокера за повече поуер :lol:


сподели ги тези жокери де :) така и не разбрах (тъп съм мамка му) къде се завира тази шайба...


http://www.clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=148&postdays=0&postorder=asc&start=15


Ето тук съм дал схемата,само незнам попринцип колко са шайбите сток 1 или 2,че на моя имаше 3 шайби и бяха сложили до голямата помпа друга на 3 бара и колата правеше 3000оборота и все едно удряше прекъсвач :lol:

Последна промяна от negodnika на Вто 20 май 2008 9:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 20 май 2008 9:52


3000К (3000 келвина сигурно ? или 3 000 000 оборота ?) :lol:

както и да е .. кажете ми колко фи е тая шайба и ще я сложа още днеска вечерта..
0,8мм с какво фи външно и вътрешно да отида да я направя при някой стругар


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Вто 20 май 2008 9:52


Да оправих се грешка вместо 3000rpm, :lol:

Имаше някъде в нета точни цифрирколко мм с колко бара покачва налягането,значи отвори го и сложи още една шайба като твойта,но е добре и една центровка да минеш на смес и запалване 8)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 20 май 2008 14:45


Чекай, че съм го пуснал за продажба сега.. ама ако не взема оная другата машина ще го направя това.. и ще си изправя цялата генерация да видим ефекта какъв ще е ..

следваща стъпка проба с 2 карбуратора..


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 20 май 2008 15:04


:офф

[quote="Сиромаха"][/quote]

:ble: :ble: аааааа ето го човека който ме бега на божура .... най лудия и откачен фен на VW :twisted: батка свиркай с каквото можем ще помагаме :wink: :ble:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 20 май 2008 17:56


Ако слагаш карбове задължително от 45-ци нагоре.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 22 май 2008 9:09


oHua написа:Ако слагаш карбове задължително от 45-ци нагоре.


красе ти ми беше дал тела на един образ ама като му се бях обадил каза продадени :( за жалост .. :(
ако изкочи нещо обаждай се там покрай бургаза...
еле па ако може някой за проба да даде примерно за 1 седмица аз ще го закарам някъде да го напия като мастия :lol:

иначе жена ми сега заминава на 24-ти и се запуквам с колата да я разфасовам да видим какво можем да измислим по тая механика ;)


П.П. проекта "ПРЕЕБИ НА ВИЗОРА МЕХАНИЧНАТА ИНЖЕКЦИЯ" започва другата събота и неделя с няколко замервания шайбекси и всякакви такива екстри ;) до тогава се надявам да е готово уредчето ми и се зачесваме с колегата бъгстър ;)

П.П.П. лео прати ми снимки да видя с регулатора как си го вързал



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта