.Значи слагаш шайба на регулатора 0,8мм и намаляш управляващото на 3,3 бара.Преди час се върнах от тест-терминална скорост на 400м +10км/ч. и никакъв пад на пауъра до 7000.Само управляващо-няма ефект.Тези дюзи са нови и без мода са по-слаби от старите-справка Божура Кой ще удари рамо за механичната инжекция
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Визоре,Негодничето знае рецептата за публикацията на която съм му много благодарен
.Значи слагаш шайба на регулатора 0,8мм и намаляш управляващото на 3,3 бара.Преди час се върнах от тест-терминална скорост на 400м +10км/ч. и никакъв пад на пауъра до 7000.Само управляващо-няма ефект.Тези дюзи са нови и без мода са по-слаби от старите-справка Божура
Друго-не изхвърляй без преценка гърнета,аз сложих колектор от АБФ и от неговата лястовица тръба 60мм до резонаторно гърне накрая.Тотално пресуших мотора,сега върнах първото 2в1 и част от 55мм тръба.Проблема е че на мен ми е достатъчно инфото а ти сам ше се справиш ли? 
.Значи слагаш шайба на регулатора 0,8мм и намаляш управляващото на 3,3 бара.Преди час се върнах от тест-терминална скорост на 400м +10км/ч. и никакъв пад на пауъра до 7000.Само управляващо-няма ефект.Тези дюзи са нови и без мода са по-слаби от старите-справка Божура - leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не знам бате.. 1-ва и 2-ра са ми уникални ... адски много им се кефя
щом на тоя пич с типото (дето според мен кара доста по добре от мене и явно си я ръчка често бегачакта) му направих 2-3 коли на момчето смятай за какво става дума
иначе негодника ще се чуем тея дни
П.П. колата съм я пуснал за продаване защото утре може да взимам НЕатмосферна колица
дано имам успех
щом на тоя пич с типото (дето според мен кара доста по добре от мене и явно си я ръчка често бегачакта) му направих 2-3 коли на момчето смятай за какво става дума
иначе негодника ще се чуем тея дни
П.П. колата съм я пуснал за продаване защото утре може да взимам НЕатмосферна колица
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:negodnika написа:и се сещам за още 1-2 жокера за повече поуер
сподели ги тези жокери детака и не разбрах (тъп съм мамка му) къде се завира тази шайба...
http://www.clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=148&postdays=0&postorder=asc&start=15
Ето тук съм дал схемата,само незнам попринцип колко са шайбите сток 1 или 2,че на моя имаше 3 шайби и бяха сложили до голямата помпа друга на 3 бара и колата правеше 3000оборота и все едно удряше прекъсвач
Последна промяна от negodnika на Вто 20 май 2008 9:52, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
oHua написа:Ако слагаш карбове задължително от 45-ци нагоре.
красе ти ми беше дал тела на един образ ама като му се бях обадил каза продадени
ако изкочи нещо обаждай се там покрай бургаза...
еле па ако може някой за проба да даде примерно за 1 седмица аз ще го закарам някъде да го напия като мастия
иначе жена ми сега заминава на 24-ти и се запуквам с колата да я разфасовам да видим какво можем да измислим по тая механика
П.П. проекта "ПРЕЕБИ НА ВИЗОРА МЕХАНИЧНАТА ИНЖЕКЦИЯ" започва другата събота и неделя с няколко замервания шайбекси и всякакви такива екстри
П.П.П. лео прати ми снимки да видя с регулатора как си го вързал
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта
