Замисълат на този така наречен "проект" е :
Г60 двг, с махнат Г-компресор и сложен турбокомпресор.
да се сменят буталата,високо дебитна помпа, за сЕга ще остане с стандартната електроника и дюзи.
Ще се обслужи мотора,ще му се напражят обичайните подобрения (излишен коментар не е нужен).
Целта е да се надуе на около 1-1.6 бар
за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения
MK2 G60 1,0bar++
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
MK2 G60 1,0bar++
Последна промяна от Adrian-AAA на Съб 06 фев 2010 12:57, променено общо 1 път.
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: MK2 G60 1,6bar
Колега със стандартната електроника намя да можеш да я надуеш повече от 1 бар.За повечко ще ти трябва друга електроника. 

Re: MK2 G60 1,6bar
Сигурен ли си, че оригиналните дюзи ще са ти достатъчни за това налягане
Че на мен лично ми се малеят....
Че на мен лично ми се малеят....- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,6bar
anndroo написа:...
за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения
В твоя полза...всичко дето си подбрал е "леко" загубена кауза
РАСО
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: MK2 G60 1,6bar
paco написа:anndroo написа:...
за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения
В твоя полза...всичко дето си подбрал е "леко" загубена кауза![]()
РАСО
загубена кауза- може,но това ми изпадна ефтино а и на него 1 вид ще се уча
,а и мислехме да съсипваме 1 3-ка 1.8 абс което мисля,че щеше повече зор да видиме докато успеем да постигнем нещо,а тука имаме поне някаква база за да си играеме. Ще си счупиме частите дето сабират прах по гаражите и ще спреме да си играеме
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,6bar
Виж сега...ако ще каратае на 1бар то няма смисъл да правите нищо по мотора освен ремап на компа и мап сензор поне 250кРа. Ако ще надувате то неизбежно се сблъсквате с повръщане на масло от мотора, слаби железа и неадекватна електроника..демек всичко издиша. Каквото и да правиш по-добре го прави в/у блок от 16V мотор без значение КР, ПЛ, 9А или АБФ просто така си спестяваш ужасно много неприятности.
РАСО
РАСО
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: MK2 G60 1,6bar
paco написа:Виж сега...ако ще каратае на 1бар то няма смисъл да правите нищо по мотора освен ремап на компа и мап сензор поне 250кРа. Ако ще надувате то неизбежно се сблъсквате с повръщане на масло от мотора, слаби железа и неадекватна електроника..демек всичко издиша. Каквото и да правиш по-добре го прави в/у блок от 16V мотор без значение КР, ПЛ, 9А или АБФ просто така си спестяваш ужасно много неприятности.
РАСО
ще гониме със сигурност над 1 бар,но няма да пренадуваме, а и защо да са слаби железата като са от турбо мотор,принципно няма логика,но щом казваш значи си се зблъсквал.
принципно имаме блок КР но да почваме друг проект,а и вече нямаме главата от КР-а
(мап сензора още не ми е ясен но след 2 часа ровене ще ми стане ясно какво и как)
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: MK2 G60 1,0bar ++
сдобихме се с глава от абф и чип за повечко гориво и аванс
замисляме и да сложиме 2 рейки с дюзи от г60 с регултор на налягането
замисляме и да сложиме 2 рейки с дюзи от г60 с регултор на налягането
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,0bar++
Имам няколко рейки за г60 ама без дюзи (и регулатори има) .
Успех и с този проект
Успех и с този проект
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,0bar ++
anndroo написа:сдобихме се с глава от абф и чип за повечко гориво и аванс
....
"Атмосферен" чип за турбо мотор нема да ти свърши никаква работа...а и не стана ясно това чип за АБФ ли е или от Г-60, щото има голяма разлика...
Иначе относно МАП сензора - можеш да смениш/презапоиш стоковия 200КП МАП от г-60 с примерно 250КП от някое ТДИ, както каза Пацо...
Двата реда инжектори с какво ще ги управляваш...
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: MK2 G60 1,0bar++
чипа си е за г60 принципно се води за по малка шайба на г-компресора с повече аванс
а 2-та реда как.... както 4 така и 8 ? знам ли просто вариант мислиме го още
а 2-та реда как.... както 4 така и 8 ? знам ли просто вариант мислиме го още
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,0bar++
anndroo написа:....
а 2-та реда как.... както 4 така и 8 ? знам ли просто вариант мислиме го още
Колега, това с двата реда дюзи и ECU от г-60 няма как да стане - направо мислете друг вариант
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта