Замисълат на този така наречен "проект" е :
Г60 двг, с махнат Г-компресор и сложен турбокомпресор.
да се сменят буталата,високо дебитна помпа, за сЕга ще остане с стандартната електроника и дюзи.
Ще се обслужи мотора,ще му се напражят обичайните подобрения (излишен коментар не е нужен).
Целта е да се надуе на около 1-1.6 бар
за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения
MK2 G60 1,0bar++
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
MK2 G60 1,0bar++
Последна промяна от Adrian-AAA на Съб 06 фев 2010 12:57, променено общо 1 път.
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: MK2 G60 1,6bar
Колега със стандартната електроника намя да можеш да я надуеш повече от 1 бар.За повечко ще ти трябва друга електроника. 

Re: MK2 G60 1,6bar
Сигурен ли си, че оригиналните дюзи ще са ти достатъчни за това налягане
Че на мен лично ми се малеят....

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,6bar
anndroo написа:...
за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения
В твоя полза...всичко дето си подбрал е "леко" загубена кауза

РАСО
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: MK2 G60 1,6bar
paco написа:anndroo написа:...
за сега е това и очаквам коментарите да са само в моя полза защото не мисля да става темата място за спорове и излишни разсъждения
В твоя полза...всичко дето си подбрал е "леко" загубена кауза![]()
РАСО
загубена кауза- може,но това ми изпадна ефтино а и на него 1 вид ще се уча

Ще си счупиме частите дето сабират прах по гаражите и ще спреме да си играеме
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,6bar
Виж сега...ако ще каратае на 1бар то няма смисъл да правите нищо по мотора освен ремап на компа и мап сензор поне 250кРа. Ако ще надувате то неизбежно се сблъсквате с повръщане на масло от мотора, слаби железа и неадекватна електроника..демек всичко издиша. Каквото и да правиш по-добре го прави в/у блок от 16V мотор без значение КР, ПЛ, 9А или АБФ просто така си спестяваш ужасно много неприятности.
РАСО
РАСО
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: MK2 G60 1,6bar
paco написа:Виж сега...ако ще каратае на 1бар то няма смисъл да правите нищо по мотора освен ремап на компа и мап сензор поне 250кРа. Ако ще надувате то неизбежно се сблъсквате с повръщане на масло от мотора, слаби железа и неадекватна електроника..демек всичко издиша. Каквото и да правиш по-добре го прави в/у блок от 16V мотор без значение КР, ПЛ, 9А или АБФ просто така си спестяваш ужасно много неприятности.
РАСО
ще гониме със сигурност над 1 бар,но няма да пренадуваме, а и защо да са слаби железата като са от турбо мотор,принципно няма логика,но щом казваш значи си се зблъсквал.
принципно имаме блок КР но да почваме друг проект,а и вече нямаме главата от КР-а
(мап сензора още не ми е ясен но след 2 часа ровене ще ми стане ясно какво и как)
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: MK2 G60 1,0bar ++
сдобихме се с глава от абф и чип за повечко гориво и аванс
замисляме и да сложиме 2 рейки с дюзи от г60 с регултор на налягането
замисляме и да сложиме 2 рейки с дюзи от г60 с регултор на налягането
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,0bar++
Имам няколко рейки за г60 ама без дюзи (и регулатори има) .
Успех и с този проект
Успех и с този проект
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,0bar ++
anndroo написа:сдобихме се с глава от абф и чип за повечко гориво и аванс
....
"Атмосферен" чип за турбо мотор нема да ти свърши никаква работа...а и не стана ясно това чип за АБФ ли е или от Г-60, щото има голяма разлика...

Иначе относно МАП сензора - можеш да смениш/презапоиш стоковия 200КП МАП от г-60 с примерно 250КП от някое ТДИ, както каза Пацо...
Двата реда инжектори с какво ще ги управляваш...
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: MK2 G60 1,0bar++
чипа си е за г60 принципно се води за по малка шайба на г-компресора с повече аванс
а 2-та реда как.... както 4 така и 8 ? знам ли просто вариант мислиме го още
а 2-та реда как.... както 4 така и 8 ? знам ли просто вариант мислиме го още
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: MK2 G60 1,0bar++
anndroo написа:....
а 2-та реда как.... както 4 така и 8 ? знам ли просто вариант мислиме го още
Колега, това с двата реда дюзи и ECU от г-60 няма как да стане - направо мислете друг вариант

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта