, може и да го зарадв промяната Въпрос за права тръба и гърне
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е ти си се нарадвал вече, за това така
Преди 5 години и аз си мислех, че от 90 конье по-мощно нема
но сега като правя разлика, между пасата и цитроена на бртчеда, дето е към 104 конье, бая си се усещат
Така че наистина, ако е решил да прави нещо, и не се е качвал като тебе на 150, за да му умалеят
, може и да го зарадв промяната
аз като се качих на 1.8Т
ми се сплескаха дробовете от ускорението 
, може и да го зарадв промяната -
ТРАКТОРИСТА GL
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VW_FEN написа:115 ...в една друга тема специално за РП го смятаха тука и излезе, че с много голям зор 110 едва едва може да се изцедят, и пак не е сигурно
Абе не знам какво толкова сте го смятали, ама 60 коня моторетка 1.3MH също 8-"волтова" само с турбо конверсия вдигнахме конете на 100+ и се реже като бясна....то за 1.8 двигател какво остава.
Рааботата е, че не ми се слага турбо-имам си друга кола, в която ще копая 2 бона.
А РП-то все ми се струва че с не особено големи средства мога да понадуя. А колкото до разликата между две коли....аз съм цедил 335 и като се кача в голфа имам чувството, че се возя в градския транспорт.
-
ТРАКТОРИСТА GL
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ТРАКТОРИСТА GL написа:VW_FEN написа:115 ...в една друга тема специално за РП го смятаха тука и излезе, че с много голям зор 110 едва едва може да се изцедят, и пак не е сигурно
Абе не знам какво толкова сте го смятали, ама 60 коня моторетка 1.3MH също 8-"волтова" само с турбо конверсия вдигнахме конете на 100+ и се реже като бясна....то за 1.8 двигател какво остава.
Рааботата е, че не ми се слага турбо-имам си друга кола, в която ще копая 2 бона.
А РП-то все ми се струва че с не особено големи средства мога да понадуя. А колкото до разликата между две коли....аз съм цедил ауди 335 коня и като се кача в голфа имам чувството, че се возя в градския транспорт.
mod edit: brabus
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И за какви пари я конвертирахте? Че май други фенове на турбото правиха сметка, до към 5-6000 отива, че и нагоре
Тук ставаше въпрос за хубави гърнета, филтри, и всички части да са в ред по двигателя
И евентуално чип и друг вал от 1.8 112к.с. или 2.0
поне така аз го разбрах
При което смедва да се върнат истинските 90 коне и да се тпуши матора 
-
ТРАКТОРИСТА GL
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VW_FEN написа:И за какви пари я конвертирахте? Че май други фенове на турбото правиха сметка, до към 5-6000 отива, че и нагореТук ставаше въпрос за хубави гърнета, филтри, и всички части да са в ред по двигателя
И евентуално чип и друг вал от 1.8 112к.с. или 2.0
поне така аз го разбрах
При което смедва да се върнат истинските 90 коне и да се тпуши матора
А иначе без турбо разпилката ще е с доста по-малък ефект, но и парите не много.
Варгата го напраихме за приблизително 2500 лева с турбо втора употреба GARETT T20 и карб от Рено 5 GT Turbo. Налягането е доста прилично - 0.9 атм обаче са максимума, щото ако отиде нагоре и ще си търсим буталата по пътя. За тези пари много ми харесва как се реже макината, въпреки некадърника, който ни прави колицата сгелпи работата много жестоко.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами ето, значи тук им единодушие по въпроса
Малко пари - атмосферен тунинг и нормален кеф при каране, след като го усетиш
Повечко пари и свободно време - турбо тунинг и по-голям кеф при каране
ама предполагам като сте и слагали турбо после по веригата всичко си върви - спирачки, скорости, съединители, а след време и нови бутала?... а човека питаше само за тръба и гърне, ние пак го обърнахме на петъчен спам
Няма съмнение за турбото. Според мен ще усети колата дори само да смени гърнетата и да сложи конус 
-
ТРАКТОРИСТА GL
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хич не е спам, то разпилката не е само до генерация
.
А за варгата не сме барали само спирачки, макар че знам, трябва.
окачването го свалихме, скоро идват амортисьори и пружини.
На скоростите само им сменихме планетите че имаха жесток луфт.
Буталата са същите, те даже са подобни на поло Г-40 и не им се дава надув повече от 0.9, щото мое се пръснат от зор
Остана си оригиналната кутия щото от ПОЛО ГТ 5-степенна са различни окачването и селекторния механизъм не беше същия. А 4-скоростната прави повече старт и градско по светофарите е лудница.
А за варгата не сме барали само спирачки, макар че знам, трябва.
окачването го свалихме, скоро идват амортисьори и пружини.
На скоростите само им сменихме планетите че имаха жесток луфт.
Буталата са същите, те даже са подобни на поло Г-40 и не им се дава надув повече от 0.9, щото мое се пръснат от зор
Остана си оригиналната кутия щото от ПОЛО ГТ 5-степенна са различни окачването и селекторния механизъм не беше същия. А 4-скоростната прави повече старт и градско по светофарите е лудница.
-
sharkpayne
- Мнения: 55
- Регистриран на: Вто 28 окт 2008 16:05
- Автомобил: Passat B5 2.8 V6 4Motion
- Двигател: AQD 1999
- Местоположение: София
Re: Въпрос за права тръба и гърне
Не чух при тая дискусия за тръби, някой да каже нещо по въпроса за ламбда сондата... като разкарваш гърнета, разкарваш и нея и ако искаш нещо да се промени в колата към по-добро, задължително е ECU-то да се препрогамира от специалист...
А иначе, който знае нещо за механика на флуидите и газовете ще каже, че по голяма тръба сваля съпротивлението на двигателя откъм изхвърляне на газовете. И аз се подготвям да разкарам сток изпускателната система от голф ABS който вече е с електронно повишено налягане на впръскване и темата ме интригува... Ако съм сбърал някъде, поправете ме.
А иначе, който знае нещо за механика на флуидите и газовете ще каже, че по голяма тръба сваля съпротивлението на двигателя откъм изхвърляне на газовете. И аз се подготвям да разкарам сток изпускателната система от голф ABS който вече е с електронно повишено налягане на впръскване и темата ме интригува... Ако съм сбърал някъде, поправете ме.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта