Въпрос за права тръба и гърне

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 25 фев 2007 12:15


Е ти си се нарадвал вече, за това така ;) Преди 5 години и аз си мислех, че от 90 конье по-мощно нема ;) но сега като правя разлика, между пасата и цитроена на бртчеда, дето е към 104 конье, бая си се усещат ;) Така че наистина, ако е решил да прави нещо, и не се е качвал като тебе на 150, за да му умалеят mhihi , може и да го зарадв промяната ;) аз като се качих на 1.8Т :shock ми се сплескаха дробовете от ускорението ;)




ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Нед 25 фев 2007 19:29


VW_FEN написа:115 ... :roll: в една друга тема специално за РП го смятаха тука и излезе, че с много голям зор 110 едва едва може да се изцедят, и пак не е сигурно ;)


Абе не знам какво толкова сте го смятали, ама 60 коня моторетка 1.3MH също 8-"волтова" само с турбо конверсия вдигнахме конете на 100+ и се реже като бясна....то за 1.8 двигател какво остава.
Рааботата е, че не ми се слага турбо-имам си друга кола, в която ще копая 2 бона.
А РП-то все ми се струва че с не особено големи средства мога да понадуя. А колкото до разликата между две коли....аз съм цедил 335 и като се кача в голфа имам чувството, че се возя в градския транспорт.


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Нед 25 фев 2007 19:30


ТРАКТОРИСТА GL написа:
VW_FEN написа:115 ... :roll: в една друга тема специално за РП го смятаха тука и излезе, че с много голям зор 110 едва едва може да се изцедят, и пак не е сигурно ;)



Абе не знам какво толкова сте го смятали, ама 60 коня моторетка 1.3MH също 8-"волтова" само с турбо конверсия вдигнахме конете на 100+ и се реже като бясна....то за 1.8 двигател какво остава.
Рааботата е, че не ми се слага турбо-имам си друга кола, в която ще копая 2 бона.
А РП-то все ми се струва че с не особено големи средства мога да понадуя. А колкото до разликата между две коли....аз съм цедил ауди 335 коня и като се кача в голфа имам чувството, че се возя в градския транспорт.
mod edit: brabus


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 26 фев 2007 9:27


Колега ама само как го каза с лека ръка "само с една турбина" :shock Не намесвай турбините тук,разликата е огромна.С турбина не е проблем да се вдигне мощноста двойно че и тройно но тук става въпрос за атмосверен тунинг и повдигането на мощноста става трудно и с много малко,но си заслужава.Успех :wink:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 26 фев 2007 13:06


И за какви пари я конвертирахте? Че май други фенове на турбото правиха сметка, до към 5-6000 отива, че и нагоре ;) Тук ставаше въпрос за хубави гърнета, филтри, и всички части да са в ред по двигателя ;) И евентуално чип и друг вал от 1.8 112к.с. или 2.0 :) поне така аз го разбрах ;) При което смедва да се върнат истинските 90 коне и да се тпуши матора ;)


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Пон 26 фев 2007 19:05


VW_FEN написа:И за какви пари я конвертирахте? Че май други фенове на турбото правиха сметка, до към 5-6000 отива, че и нагоре ;) Тук ставаше въпрос за хубави гърнета, филтри, и всички части да са в ред по двигателя ;) И евентуално чип и друг вал от 1.8 112к.с. или 2.0 :) поне така аз го разбрах ;) При което смедва да се върнат истинските 90 коне и да се тпуши матора ;)


А иначе без турбо разпилката ще е с доста по-малък ефект, но и парите не много.

Варгата го напраихме за приблизително 2500 лева с турбо втора употреба GARETT T20 и карб от Рено 5 GT Turbo. Налягането е доста прилично - 0.9 атм обаче са максимума, щото ако отиде нагоре и ще си търсим буталата по пътя. За тези пари много ми харесва как се реже макината, въпреки некадърника, който ни прави колицата сгелпи работата много жестоко.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 27 фев 2007 10:19


Ами ето, значи тук им единодушие по въпроса ;) Малко пари - атмосферен тунинг и нормален кеф при каране, след като го усетиш ;) Повечко пари и свободно време - турбо тунинг и по-голям кеф при каране ;) ама предполагам като сте и слагали турбо после по веригата всичко си върви - спирачки, скорости, съединители, а след време и нови бутала?... а човека питаше само за тръба и гърне, ние пак го обърнахме на петъчен спам ;) Няма съмнение за турбото. Според мен ще усети колата дори само да смени гърнетата и да сложи конус ;)


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Вто 27 фев 2007 11:23


Хич не е спам, то разпилката не е само до генерация :lol: .
А за варгата не сме барали само спирачки, макар че знам, трябва.
окачването го свалихме, скоро идват амортисьори и пружини.
На скоростите само им сменихме планетите че имаха жесток луфт.
Буталата са същите, те даже са подобни на поло Г-40 и не им се дава надув повече от 0.9, щото мое се пръснат от зор :twisted:
Остана си оригиналната кутия щото от ПОЛО ГТ 5-степенна са различни окачването и селекторния механизъм не беше същия. А 4-скоростната прави повече старт и градско по светофарите е лудница.


sharkpayne
Мнения: 55
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 16:05
Автомобил: Passat B5 2.8 V6 4Motion
Двигател: AQD 1999
Местоположение: София

Re: Въпрос за права тръба и гърне

Мнениеот sharkpayne » Вто 03 авг 2010 10:39


Не чух при тая дискусия за тръби, някой да каже нещо по въпроса за ламбда сондата... като разкарваш гърнета, разкарваш и нея и ако искаш нещо да се промени в колата към по-добро, задължително е ECU-то да се препрогамира от специалист...
А иначе, който знае нещо за механика на флуидите и газовете ще каже, че по голяма тръба сваля съпротивлението на двигателя откъм изхвърляне на газовете. И аз се подготвям да разкарам сток изпускателната система от голф ABS който вече е с електронно повишено налягане на впръскване и темата ме интригува... Ако съм сбърал някъде, поправете ме.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта