Търсих на много места колектор 4-2-1 за Bora 1.6 99 г, 101 к.с., но нищо не намерих.
Ако знаете някой проиводител, който да предлага, ще съм благодарен. Не ме интересуват ръчни изработки.
4-2-1 за Bora
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 4-2-1 за Bora
Обърни се към колагата guru. Може да измисли нещо 

Последна промяна от radi_nrj на Пон 26 юли 2010 8:22, променено общо 1 път.
- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 4-2-1 за Bora
дето да се изкриви след 2 месеца примерно 

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: 4-2-1 за Bora
trohilio написа:дето да се изкриви след 2 месеца примерно
Какво имаш впредвид,тва да не е меко сирене

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 4-2-1 за Bora
Ръчните изработки ако са направени от човек,който си разбира от работата и работи с качествени материали са в пъти по-добри от масовите колектори,които се предлагат и прегарят за норматив..
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: 4-2-1 за Bora
HEARTLESS написа:trohilio написа:дето да се изкриви след 2 месеца примерно
Какво имаш впредвид,тва да не е меко сирене
Бе не знам ама като ходя да си взимам окачването ще ги видя що за стока са, че мисля да взема за ABD-то един

-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Местожителство: Mестожителство:
Re: 4-2-1 за Bora
BURN OUT написа:Търсих на много места колектор 4-2-1 за Bora 1.6 99 г, 101 к.с., но нищо не намерих.
Ако знаете някой проиводител, който да предлага, ще съм благодарен. Не ме интересуват ръчни изработки.
колега, ако не е тайна, какви коне очакваш от този 4-2-1 колектор...повече от 5(пет) недей очаква! преди години имах пежо 307 с мъртвороден двг 1.6 110кс(м/у другото вървеше повече от VW 101), та и аз исках да съм бърз на мига и отивам в проспийд за генерация, човека от тунинг фирмата любезно ми отваря каталога и какво мислиш пишеше там, за 1000лв колектор 4-2-1 мощността "скача" до умопомрачителните 112кс

- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 4-2-1 за Bora
според мен тук не става въпрос за к.с. а за по добро празнене на мотора
Кво означава ръчна изработка
та нима сяка 2-ра турбо кола в бг. не е ръчна изроботка и кво боклук А
.Има момче тук в форума които много на барзо може да ти изброи 100 причини защо ръчната изработатка е 1000 пъти по-добра от никелката и защо много добрите колектори които струват 400лв нови ги прави през 3 месеца че са се разкривили се едно си ги бил с чука 





Re: 4-2-1 за Bora
trohilio написа:според мен тук не става въпрос за к.с. а за по добро празнене на мотораКво означава ръчна изработка
та нима сяка 2-ра турбо кола в бг. не е ръчна изроботка и кво боклук А
![]()
.Има момче тук в форума които много на барзо може да ти изброи 100 причини защо ръчната изработатка е 1000 пъти по-добра от никелката и защо много добрите колектори които струват 400лв нови ги прави през 3 месеца че са се разкривили се едно си ги бил с чука
Радвам се че зачекна отново темата колега,защото се бях подготвил да се включа в другата подобна тема в която те нападаха относно твоя колектор и твойте виждания за такъв но поне ти никъде не си споменал думата неръждаем-неръждавейка.Сега вече мога да кажа и от собствен опит че тия никели който даже ги водят неръждаеми някой колеги са пълен ташак.Видях два чисто нови единият за 8 а другият за 16 винтила за голф 2 и единият докато му дойде времето за монтаж поседя под леглото на един приятел 3 месеца и познай какво се случи с неръждаемият колектор....ми той взе че ръждяса докато си стоеше под леглото и покрай заварки и отвътре и отвън абе трагично а като знам че е с дебелина на вестник


- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 4-2-1 за Bora
55555 написа:trohilio написа:според мен тук не става въпрос за к.с. а за по добро празнене на мотораКво означава ръчна изработка
та нима сяка 2-ра турбо кола в бг. не е ръчна изроботка и кво боклук А
![]()
.Има момче тук в форума които много на барзо може да ти изброи 100 причини защо ръчната изработатка е 1000 пъти по-добра от никелката и защо много добрите колектори които струват 400лв нови ги прави през 3 месеца че са се разкривили се едно си ги бил с чука
Радвам се че зачекна отново темата колега,защото се бях подготвил да се включа в другата подобна тема в която те нападаха относно твоя колектор и твойте виждания за такъв но поне ти никъде не си споменал думата неръждаем-неръждавейка.Сега вече мога да кажа и от собствен опит че тия никели който даже ги водят неръждаеми някой колеги са пълен ташак.Видях два чисто нови единият за 8 а другият за 16 винтила за голф 2 и единият докато му дойде времето за монтаж поседя под леглото на един приятел 3 месеца и познай какво се случи с неръждаемият колектор....ми той взе че ръждяса докато си стоеше под леглото и покрай заварки и отвътре и отвън абе трагично а като знам че е с дебелина на вестниксамо чакаме след колко километра ще прогори.За другият няма да казвам нищо по добро щото той вече има 500-600км и изглежда
С две думи нямам думи за .....не искам да уточнявам марката за да не ме подкарат някой колеги с голямото писане и хулене но това е действителността.Имам и снимки но засега предпочитам да не ги качвам.
Не знам защо вълбще беше споменат моя колектор при положение че пиша в Силов тунинг а не в Купува продава



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта