Генерация на KR

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Генерация на KR

Мнениеот napster » Вто 12 окт 2010 16:13


Колеги колко мм е оригиналната генерация на KR-a? Скъса ми се една от тръбите на гърнетата и реших да премеря колко е и останах доста втрещен като видях шублера на 35мм вътрешен размер :shock

И още един въпрос колко мм трябва да бъде генерацията ако предположим че колата ще се ползва за писта при напълно заводски мотор? Колектора ми е Supersprint 4-2-1.




Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Генерация на KR

Мнениеот valentin-jekov » Вто 12 окт 2010 17:15


Здравей,колега..Заводско изходящите тръби на 16в моторите на мк2 в Европа(ПЛ,КР)се срещат в два размера,според годината на производство:
-преди 1988г.-45мм
-след 1988г.до 1991г.-50мм
При нормална експлоатация на автомобила,еластичността на мотора не се влияе от тази малка разлика..Ако колата се кара на по-тежък режим(на писта и т.н.),изходния дебит на газовете е доста по-голям и естествено 50мм се оказва по-удачен вариант..
Щатската версия на мк2 с 9А мотор се предлага само с 50мм генерация..
Що се отнася до колектора,при различните вариянти 4-2-1,4-1,заводски колектор, помпажния дебит в крайната точка е един и същ..Има малка разлика само в скоростта на газовете..Така,че ти трябва една идея над тези 50мм :да:

Последна промяна от valentin-jekov на Сря 13 окт 2010 1:07, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Генерация на KR

Мнениеот negodnika » Вто 12 окт 2010 18:42


Съгласен съм, че 50мм е достатъчно и аз съм със supersprint 4-2-1, един резонатор 40см и права тръба до последното гърне, което е оригиналното за 16V 8)


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Генерация на KR

Мнениеот napster » Вто 12 окт 2010 21:11


negodnika написа:Съгласен съм, че 50мм е достатъчно и аз съм със supersprint 4-2-1, един резонатор 40см и права тръба до последното гърне, което е оригиналното за 16V 8)



Точно за този сетъп си мисля и аз: колектор, резонатор и права тръба до крайното гърне (оригиналната двуцевка), но на 50 или на 55мм е по удачният вариант в моят случай при положение че колата ще се подготвя за писта?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Генерация на KR

Мнениеот Li4o » Вто 12 окт 2010 21:29


napster написа:
negodnika написа:Съгласен съм, че 50мм е достатъчно и аз съм със supersprint 4-2-1, един резонатор 40см и права тръба до последното гърне, което е оригиналното за 16V 8)



Точно за този сетъп си мисля и аз: колектор, резонатор и права тръба до крайното гърне (оригиналната двуцевка), но на 50 или на 55мм е по удачният вариант в моят случай при положение че колата ще се подготвя за писта?

Ако колата се готви за писта, което означава да се търси максимална ефективност във второта половина на оборотомера - аз бих заложил на 55мм ;)


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Генерация на KR

Мнениеот Сиромаха » Вто 12 окт 2010 21:39


Аз все още съм на 55мм с резонатор правен от мен :) ,крайно от тези "спортните" и колектор 4/1 с вътрешен 36мм -купешки.И аз се надявам с 4х38мм и назад 60мм да даде нещо.И на 5км към терминалната ще се радвам!


Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Генерация на KR

Мнениеот valentin-jekov » Сря 13 окт 2010 1:23


Колеги,ако гоните максимална ефективност,не разширявайте димоотводната тръба до безкрайност..Прекалено отворения атмосферен мотор,дава само лоши показатели на еластичност в режим на работа-загуба на въртящ момент и прекалено голям разход на гориво..При прекалено отворената генерация се получава преждевременно преохлаждане на газовете,което неминуемо намаля скоростта на изхвърлянето им..Варирайте около заводските допуски.. :да:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Генерация на KR

Мнениеот Li4o » Сря 13 окт 2010 9:16


valentin-jekov написа:Колеги,ако гоните максимална ефективност,не разширявайте димоотводната тръба до безкрайност..Прекалено отворения атмосферен мотор,дава само лоши показатели на еластичност в режим на работа-загуба на въртящ момент и прекалено голям разход на гориво..При прекалено отворената генерация се получава преждевременно преохлаждане на газовете,което неминуемо намаля скоростта на изхвърлянето им..Варирайте около заводските допуски.. :да:

Това е така при положение, че колата се готви за ежедневка, но автора на темата обясни, че колата се готви за писта - с този автомобил едва ли на писта ще му е необходимо да е еластичен от 1500 оборота ;)


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Генерация на KR

Мнениеот napster » Сря 13 окт 2010 15:06


Сега ходих да проверявам в един сервиз и ми казаха че имат 50мм и 57мм. Да не стане прекалено отпушена генерацията на 57мм?


Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Генерация на KR

Мнениеот valentin-jekov » Сря 13 окт 2010 18:31


Перфектно..До 10мм над заводския размер е допустимо :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта