
И още един въпрос колко мм трябва да бъде генерацията ако предположим че колата ще се ползва за писта при напълно заводски мотор? Колектора ми е Supersprint 4-2-1.
negodnika написа:Съгласен съм, че 50мм е достатъчно и аз съм със supersprint 4-2-1, един резонатор 40см и права тръба до последното гърне, което е оригиналното за 16V
napster написа:negodnika написа:Съгласен съм, че 50мм е достатъчно и аз съм със supersprint 4-2-1, един резонатор 40см и права тръба до последното гърне, което е оригиналното за 16V
Точно за този сетъп си мисля и аз: колектор, резонатор и права тръба до крайното гърне (оригиналната двуцевка), но на 50 или на 55мм е по удачният вариант в моят случай при положение че колата ще се подготвя за писта?
valentin-jekov написа:Колеги,ако гоните максимална ефективност,не разширявайте димоотводната тръба до безкрайност..Прекалено отворения атмосферен мотор,дава само лоши показатели на еластичност в режим на работа-загуба на въртящ момент и прекалено голям разход на гориво..При прекалено отворената генерация се получава преждевременно преохлаждане на газовете,което неминуемо намаля скоростта на изхвърлянето им..Варирайте около заводските допуски..
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта