e$co Не съм краен в изказванията си! Просто казвам какви са фактите,това че звучат така се съм виновен аз
единствения + е при абф-а и е че подлежи на ремап.
АБФ-а и КР-а Са доказани мотори ДА,НО като здравина и издръжливост на малоумно ръчкане! А не за доработки и по специално атмосферен тунинг!
Кр-а е по-добър за доработка от абф-а (чул съм го от човек който е развивал и двата мотора.)
Захванах се да наливам пари в кр-а и от там са ми изводите,надали щях да давам мнения ако не се бях захванал с кр и не го бях разбрал какво мяса отвътре!
И не ме е.е че мотора е дърво,ще си го доработвам въпреки несгодите му!
pe6kata ти сам си го каза -
прилично рязана глава,
къси скорости +
някоя дреболия.
20-30 метра разлика на нормален абф

тази
някоя дреболия каква ли е ?
Тръгнал е от 1500-2000 повече заради скоростите,а не заради рязането
+Това прилично рязана глава нищо не говори,говори в степени за да може момчето да си направи равносметка.
Той иска да докара малко степен отгоре ти го обнадеждаваш,че ще е съизмерим с твоя тунинг проект.
Ако момчето ти погледне мнението на пръв поглед може да си каже "Брех,че да я резна 0.5 може да тръгне като на "pe6kata" ДА ама не скоростите са голяма работа за бързото развъртане!
e$co Писах го преди 2 дена! Ще ти избяга центровката и няма да можеш да я докараш на белези! 120лв ти е една раздвижена ролка! Трябва да прокарваш отвесни тунели за болтовете на главата + това имаш много материял за отнемане докато упреш до рязане под ъгъл! Правиш ли си труда да четеш мнения въобще?
Главата винаги можеш да я урежеш като искаш,почнал си на лични,добре е! Той трябва да знае колко точно да е резнеш,така че да не е близко до буталото и да е сгъстена прилично!
Аз карам с 3.4 мм просфет клапан бутало,на студен мотор! При загрят мотор железариите мърдат със по 0.4-5 десети 0.4 клапана и 0.4 буталото събери ги извади ги от 3.4 мм и си направи сметка колко са близо едно до друго буталото и клапана! Главата е снета 0.75 а буталата са леко удълбочени! Винаги съм на тръни!
Представи си сега един удървен повдигач или едни лагери качени един върху друг,какво ще стане с мотора?
Сам избираш как да си го строшиш!
