Лек тунинг на А4 1.8T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
LordIso
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 10:26
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.8T

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот LordIso » Сря 06 фев 2013 13:54


Може ли да приема, че ако е по-яка турбинката (както беше предложено) ограничението до 300hp ще е от електрониката?

М-у другото все още остава въпросът за маслото и в Yacco ли е проблема или модела, който съм предложил ?

До тук събрах лист с повечето неща за купуване (за което Ви благодаря) и нямам търпение да се стопли :-)




Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот vackooo » Сря 06 фев 2013 14:54


ELFA написа:
vackooo написа:Не е ли малко рисковано на стокови карантии 300-330 коня? :dontknow

П.п Питам от чисто любопитство и дано поста не ми се разбере,като заяждане или нещо такова!

Не е проблем, важно е на какви обороти и как идва силата и нютоните.За всеки двигател има разлика в карантии-за този двигател карантия която се сменя за по-голяма мощност са биелите!

Мен ми е ясно че те са слабото звено въпросът беше при тази мощност дали няма да пръднат


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Сря 06 фев 2013 15:15


Ами написал ти е колега в предния пост, няма проблем.


Потребителски аватар
smokingxxl
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dfsf

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот smokingxxl » Пет 08 фев 2013 12:48


Някой може ли да ми предложи някой който се занимава с проекти близо до Стара загора.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот VeilSide » Съб 09 фев 2013 1:22


LordIso написа:Може ли да приема, че ако е по-яка турбинката (както беше предложено) ограничението до 300hp ще е от електрониката?

М-у другото все още остава въпросът за маслото и в Yacco ли е проблема или модела, който съм предложил ?

До тук събрах лист с повечето неща за купуване (за което Ви благодаря) и нямам търпение да се стопли :-)


Колега, маслото ти е най-малкия проблем. А и не знам какво си го захапал това Яко, при положение, че Motul 15/50 Competition се намира на доста прилични пари.
Иначе моят съвет е за 2860RS, ако не сменяш биели. Освен това, една ревизия на главата е повече от препоръчителна (да приемем, че долнището ти е ОК). Относно съединителя аз съм с 240мм подсилен sachs от S2/3B мотор, с преправен едномасов маховик от Ауди 80.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта