Може ли да приема, че ако е по-яка турбинката (както беше предложено) ограничението до 300hp ще е от електрониката?
М-у другото все още остава въпросът за маслото и в Yacco ли е проблема или модела, който съм предложил ?
До тук събрах лист с повечето неща за купуване (за което Ви благодаря) и нямам търпение да се стопли :-)
Лек тунинг на А4 1.8T
- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
ELFA написа:vackooo написа:Не е ли малко рисковано на стокови карантии 300-330 коня?![]()
П.п Питам от чисто любопитство и дано поста не ми се разбере,като заяждане или нещо такова!
Не е проблем, важно е на какви обороти и как идва силата и нютоните.За всеки двигател има разлика в карантии-за този двигател карантия която се сменя за по-голяма мощност са биелите!
Мен ми е ясно че те са слабото звено въпросът беше при тази мощност дали няма да пръднат
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
Ами написал ти е колега в предния пост, няма проблем.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
Някой може ли да ми предложи някой който се занимава с проекти близо до Стара загора.
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
LordIso написа:Може ли да приема, че ако е по-яка турбинката (както беше предложено) ограничението до 300hp ще е от електрониката?
М-у другото все още остава въпросът за маслото и в Yacco ли е проблема или модела, който съм предложил ?
До тук събрах лист с повечето неща за купуване (за което Ви благодаря) и нямам търпение да се стопли :-)
Колега, маслото ти е най-малкия проблем. А и не знам какво си го захапал това Яко, при положение, че Motul 15/50 Competition се намира на доста прилични пари.
Иначе моят съвет е за 2860RS, ако не сменяш биели. Освен това, една ревизия на главата е повече от препоръчителна (да приемем, че долнището ти е ОК). Относно съединителя аз съм с 240мм подсилен sachs от S2/3B мотор, с преправен едномасов маховик от Ауди 80.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 32 госта