АЕК 8в ->16в

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот Bai Sando » Вто 11 мар 2014 10:26


Не се лъжете с вал от 2Е.Ваското 1,мисля беше писал,че са с едни и същи градуси на 2Е и 1.6 АЕК и АФТ.
Виж при 1.8 с вал от 2Е имало файда. :th_up




Потребителски аватар
spar4o
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 28 юни 2012 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот spar4o » Вто 11 мар 2014 14:55


Писах вала, не защото лично съм се срещал очи в очи с него :Mr Green Fun , а защото видях една или две теми, в които колегите на АЕК слагат 2Е вал, и казват че има разлика.
Ето от тази тема :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=164308&hilit=%D0%90%D0%95%D0%9A&start=30

Разбрах че колата се представя по-добре със този вал(според колегата).
Сега...ясно е че колата няма да стане 732 коняс тоя вал, но колегата пише че го няма замислянето в по-нисичките обороти.
Освет това мисля че колата на колегата е на газ (възможно е и да греша, чел съм я преди месеци)
Също преди време във форума се продаваше вал за Голф 8 клапана за 300 и нещо лева. Но беше много рошав. Оттогава не съм срещал нещо такова да има..


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот Bai Sando » Вто 11 мар 2014 17:03


Да,редки са.И скъпи :mhihi
Но да видим колегата какво ще сътвори :th_up


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот MiTe » Вто 11 мар 2014 19:24


Днес обезглавих КР-а за да видя в какво състояние е.Като цяло тази седмица имам много работа и не знам дали ще стигна да сваля и моя мотор,но ще видим може и да стигна.Одеве обаче докато разглобявах се сетих че на моя мотор има 2 датчика за запалването този на делкото и на коляновия вал.Въпроса ми е КР-а има ли го този датчик на делкото и ще проработи ли с този на моя мотор на коляновия вал. :gruebel


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот stefan4o » Вто 11 мар 2014 19:29


Той датчикът го има, но ти с твоята електроника ли смяташ да караш колата?


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот MiTe » Вто 11 мар 2014 19:32


stefan4o написа:Той датчикът го има, но ти с твоята електроника ли смяташ да караш колата?


Ами за сега ще си бъде с моята електроника за напред мисля да я сменя с друга пък и колата се кара на алтернативно гориво и мисля че няма да е проблем да се кара за сега с моята електроника.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот Bai Sando » Вто 11 мар 2014 20:27


Нещо не мисля,че ще стане с твоята електроника.
КР-а нали беше с мех.инжекция? ти си с ел.
Твоето делко трябва да го махнеш,понеже ще опира в колекторите,и за това на кр-а е горе.
Тука вече не знам дали ще могат да се синхронизират двата датчика,твоя на кол.вал и горния на делкото.
Дросела?празния ход? дебитомера?
Според мен щеше да е по-лесно с глава от АБФ и неговата електроника.


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот MiTe » Вто 11 мар 2014 20:33


Точно за това се замислих и аз дали ще се сработят двата датчика,а относно инжекционната система на този етап не знам дали е от значение защото колата се кара на газ (обикновенна не инжекцион) за това мисля че ще мога да го подкарам с моята електроника(ако греша нека бъда поправен)


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот Bai Sando » Вто 11 мар 2014 20:39


Да приемем,че двата датчика се разбират и тръгне искрата коректно.Можеш да запушиш дюзите,щом ще я караш с обикн.газ.
Но дросела ? и празния ход?С дросела от КР-а как ще се разберат с компютъра на АЕК-то :gruebel


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот MiTe » Вто 11 мар 2014 21:21


Bai Sando написа:Да приемем,че двата датчика се разбират и тръгне искрата коректно.Можеш да запушиш дюзите,щом ще я караш с обикн.газ.
Но дросела ? и празния ход?С дросела от КР-а как ще се разберат с компютъра на АЕК-то :gruebel


Чрез ТПС-а на дросела на КР няма ли да стане или ще се получи объркване на компа :gruebel (колега лека по лека започваш да ме разубеждаваш с толкова въпросителни :mhihi )


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот Bai Sando » Вто 11 мар 2014 21:31


На КР-е по-старо поколение ТПС-а.
А делкото на КР-а не му знам вътре ламаринката дето се върти и дава сигнал на датчика,с колко отвора е?
На моя АЕК-пробвах да му сложа делко от 1.8 моно,но при него се оказа,че ламаринката му е с една дупка и не работеше коректно и даваше грешка.Ако и при КР-ското е така....
Мисли и решавай докато е време :mrgreen


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот MiTe » Вто 11 мар 2014 22:25


За ТПС-а и дросела ще се направи някоя и друга магария и мисля че ще го накарам да сработи,но с тези делка направо ме хвърляш в тъч дето се казва.Трябва колегата petroffbg да даде по компетентно мнение защото явно го е правил и мисля че ще издаде тайната как става


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот petroffbg » Сря 12 мар 2014 8:03


MiTe написа:За ТПС-а и дросела ще се направи някоя и друга магария и мисля че ще го накарам да сработи,но с тези делка направо ме хвърляш в тъч дето се казва.Трябва колегата petroffbg да даде по компетентно мнение защото явно го е правил и мисля че ще издаде тайната как става


Няма да ти харесат вариянтите от финансова гледна точка.Вариянт едно,е да сложиш карбове :banghead и делко от сутиен ВХ(от самара със лека преработка и от фият типо май ставаше),но се връщаш 20 години назад във времето.Втори вариянт,махаш щатната електроника и монтираш мегакур(или някоя маркова),който можеш да сработиш със стандартният четец на коляновият вал,или със делко или със едис,може да го натруфиш със дросели и други глезотии.
Трети вариянт,делко от ВХ и работа само на газ...,или да прехвърлиш карантията от твоето делко във ляво въртящо се и пасващо на главата на КР-а.


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: АЕК 8в ->16в

Мнениеот MiTe » Сря 12 мар 2014 19:06


Това с прехвърлянето на части от моето делко на това на КР-а ще свърши ли работа :gruebel защото тая работа с делкото и запалването лека по лека започва да ме отказва от идеята за 1.6 16в :banghead



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта