Проект 1,6->1,8.Търся снимки на .....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Вто 17 юли 2007 22:48


ivkata написа:
Stenly написа:..... сменяш колектора с двуцевен следователно и двуцевка...... :)
Е не видя ли как върви и с еднцевен :wink: ,мисля че сток PB (поне тия който са ми попадали) ще ги хапна!!! :twisted:
Малко е "Оф" ама не казвай "хоп" преди да си прескочих дупката.Ако си много сигурен как ти върви ПН-а дай да ги замерим с правеното ми РП.След това ще има бири "на корем". :wink: Никога не подценявай ГТИ 8V.




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 17 юли 2007 23:10


angel.1 написа:Малко е "Оф" ама не казвай "хоп" преди да си прескочих дупката.Ако си много сигурен как ти върви ПН-а дай да ги замерим с правеното ми РП.След това ще има бири "на корем". :wink: Никога не подценявай ГТИ 8V.
Колега,може и прибързано да съм се изказал :roll: ,не отричам .И въобще не подценявам 8 вентиловите GTI :wink: не знам ти какво си пипал по мотора (освен това дето пусна в темата си преди),но от моя PN остана само маркировката на блока за да напомня че някога е бил такъв :wink: А инак за бири винаги готов :beer че може и нещо по така :drunk


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 18 юли 2007 10:37


Така и не разбрах какво ще се получи чисти теоретично ако буталата нямат камера?Какво се получава със степента на сгъстяване?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 18 юли 2007 11:18


ставаш дизел и чупиш мотора!!!!!!! максималната степен за атмосферен вариянт е 12,5 и то с сменени железа. Ако я презгъстиш нама да можеш да я запалиш или изфорсираш! Помисли пак преди да направиш някоя глупост и да пръснеш мотора на пъзел.....


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 18 юли 2007 11:42


Bobby_ написа:ставаш дизел и чупиш мотора!!!!!!! максималната степен за атмосферен вариянт е 12,5 и то с сменени железа. Ако я презгъстиш нама да можеш да я запалиш или изфорсираш! Помисли пак преди да направиш някоя глупост и да пръснеш мотора на пъзел.....


Е това вече ми обяснява някой неща, и какво да не правя, а това което съм сложил за снимка е направено на 1,8 20V, а какво се е получило незнам.
:да:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 20 юли 2007 13:42


на 20В мотор камерата е в главата...... мисли....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта