Малко е "Оф" ама не казвай "хоп" преди да си прескочих дупката.Ако си много сигурен как ти върви ПН-а дай да ги замерим с правеното ми РП.След това ще има бири "на корем".ivkata написа:Е не видя ли как върви и с еднцевенStenly написа:..... сменяш колектора с двуцевен следователно и двуцевка......,мисля че сток PB (поне тия който са ми попадали) ще ги хапна!!!
Проект 1,6->1,8.Търся снимки на .....
- angel.1
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега,може и прибързано да съм се изказалangel.1 написа:Малко е "Оф" ама не казвай "хоп" преди да си прескочих дупката.Ако си много сигурен как ти върви ПН-а дай да ги замерим с правеното ми РП.След това ще има бири "на корем".Никога не подценявай ГТИ 8V.
че може и нещо по така 
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Bobby_ написа:ставаш дизел и чупиш мотора!!!!!!! максималната степен за атмосферен вариянт е 12,5 и то с сменени железа. Ако я презгъстиш нама да можеш да я запалиш или изфорсираш! Помисли пак преди да направиш някоя глупост и да пръснеш мотора на пъзел.....
Е това вече ми обяснява някой неща, и какво да не правя, а това което съм сложил за снимка е направено на 1,8 20V, а какво се е получило незнам.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта