
Турбо мотор
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Sachko написа:Про4ети внимателно 2-та цитата и ще разбереш
БЕЗ ДА ИСКАМ съм написал бууст... просто явно в момента в главата са ми се въртяли хиляди работи както обикновенно за това съм объркал.. имах предвид въздушен поток
П.П. вярно че съм объркал.. но ти нали си експерт трябва да се обадиш я скъпи приятелю провери в речника какво значи бууст и после ми кажи .. изречението не се ли връзва ?

и прави разлика за масления радятор в сетъпчетата които четеш из интернет.. там пише Recommended aа не Compulsory

слага се за сигурност.. а там където е задължителен значи преди това на нещо му се е евало майката за да го сложат

ако имам грешка някъде можеш да ми напишеш лично да си я поправя а не да ти отговоря .. след това ТИ да не разбереш какво съм имал в предвид и да се обадиш неподготвен
толкова в 2 часа през нощта след вино+ракия+някакви други неща (?!?!?) = глупости
ако модовете решат да ни изтрият мненията на сашко и моето [/b]
mod edit: Li4o
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Vizor написа:Sachko написа:Про4ети внимателно 2-та цитата и ще разбереш
БЕЗ ДА ИСКАМ съм написал бууст... просто явно в момента в главата са ми се въртяли хиляди работи както обикновенно за това съм объркал.. имах предвид въздушен поток
П.П. вярно че съм объркал.. но ти нали си експерт трябва да се обадиш я скъпи приятелю провери в речника какво значи бууст и после ми кажи .. изречението не се ли връзва ?![]()
и прави разлика за масления радятор в сетъпчетата които четеш из интернет.. там пише Recommended aа не Compulsory![]()
слага се за сигурност.. а там където е задължителен значи преди това на нещо му се е евало майката за да го сложат![]()
ако имам грешка някъде можеш да ми напишеш лично да си я поправя а не да ти отговоря ..
ако модовете решат да ни изтрият мненията на сашко и моето [/b]
За масления радятор ти го казвам от опит , тфа 4е ти 4ете6 сетъп4ета в нета си е тфоя грижа .... аз си ги правя у гаража и виждам какво става ако няма Oil Cooler ... а знаеш ли колко е голяма разликата от тфа дет пише по сетъп4етата в нета и реалността

Мноо добре знам какво е boost и знам също 4е няма общо с това колко е обдухан Coolera
Ся дали си напраил грешка не знам .... тфоя си работа
Изтрих плявата и оставих полезното от постовете и на двама ви !
mod edit: Li4o
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз не бих си спестил масления радиатор щото някъде в интернет пише Recommended.Ако караш колата до 4-5к обороти може и да е препоръчителен, ама на сериозно налягане при продължителни натоварвания в бууст режими маслото много бързо се покачва до 130++ по Целзий.А за кво ти е турбо кола, ако не я караш като турбо кола.Та в тоя ред на мисли си е баш задължителен в някои сетъпи.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Kozunak написа:Аз не бих си спестил масления радиатор щото някъде в интернет пише Recommended.Ако караш колата до 4-5к обороти може и да е препоръчителен, ама на сериозно налягане при продължителни натоварвания в бууст режими маслото много бързо се покачва до 130++ по Целзий.А за кво ти е турбо кола, ако не я караш като турбо кола.Та в тоя ред на мисли си е баш задължителен в някои сетъпи.
То4но тфа имам предвид .... ама тои няма как да го знае 6тот е 4ел само в нета за тез работи
А кат покараш такава кола разбираш за какво става дума

то4но тука се разминава теорията от практиката

- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Аз съм слагал турбо на чист дизел, и аз бих препоръчал маслен радиатор, моят беше от сааб 2,3Т бензин, става и от омега 3,0. Разликата е огромна, температурата не се променя при големи натоварвания (турбото беше на бус, ТДИ турбо на КУ мотор, 1,7Д). Моето скромно мнение е интеркулер и радиатор за маслото са почти задължителни ако искаш повече от 100 кс. И добре е нова гарнитура
че са слабички- при мене 3 пъти смених. Успех!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта