Турбо мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 06 сеп 2007 0:38


Про4ети внимателно 2-та цитата и ще разбереш :idea:




Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 06 сеп 2007 20:47


spensnqta написа:За интерколера става въпрос .За неговото охлаждане.А колата е VW T4 Multivan ,ако имаш по-добра идея къде да го монтирам освен над двигателя ,казваи.Към didodi.
Ами аз несъм много откехнат . даже и моя още не съм си го сложил , като се открехна ще ти кажа :wink:


spensnqta
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот spensnqta » Чет 06 сеп 2007 23:22


Преди време в Форума гледах за турбо пресмятане .Ако някой се сеща къде е да даде кординати. Благодаря.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 07 сеп 2007 0:35


Sachko написа:Про4ети внимателно 2-та цитата и ще разбереш :idea:


БЕЗ ДА ИСКАМ съм написал бууст... просто явно в момента в главата са ми се въртяли хиляди работи както обикновенно за това съм объркал.. имах предвид въздушен поток

П.П. вярно че съм объркал.. но ти нали си експерт трябва да се обадиш я скъпи приятелю провери в речника какво значи бууст и после ми кажи .. изречението не се ли връзва ? :lol:

и прави разлика за масления радятор в сетъпчетата които четеш из интернет.. там пише Recommended aа не Compulsory :lol:

слага се за сигурност.. а там където е задължителен значи преди това на нещо му се е евало майката за да го сложат :lol:

ако имам грешка някъде можеш да ми напишеш лично да си я поправя а не да ти отговоря .. след това ТИ да не разбереш какво съм имал в предвид и да се обадиш неподготвен

толкова в 2 часа през нощта след вино+ракия+някакви други неща (?!?!?) = глупости

ако модовете решат да ни изтрият мненията на сашко и моето [/b]
mod edit: Li4o


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 07 сеп 2007 9:17


Vizor написа:
Sachko написа:Про4ети внимателно 2-та цитата и ще разбереш :idea:


БЕЗ ДА ИСКАМ съм написал бууст... просто явно в момента в главата са ми се въртяли хиляди работи както обикновенно за това съм объркал.. имах предвид въздушен поток

П.П. вярно че съм объркал.. но ти нали си експерт трябва да се обадиш я скъпи приятелю провери в речника какво значи бууст и после ми кажи .. изречението не се ли връзва ? :lol:

и прави разлика за масления радятор в сетъпчетата които четеш из интернет.. там пише Recommended aа не Compulsory :lol:

слага се за сигурност.. а там където е задължителен значи преди това на нещо му се е евало майката за да го сложат :lol:

ако имам грешка някъде можеш да ми напишеш лично да си я поправя а не да ти отговоря ..

ако модовете решат да ни изтрият мненията на сашко и моето [/b]

За масления радятор ти го казвам от опит , тфа 4е ти 4ете6 сетъп4ета в нета си е тфоя грижа .... аз си ги правя у гаража и виждам какво става ако няма Oil Cooler ... а знаеш ли колко е голяма разликата от тфа дет пише по сетъп4етата в нета и реалността :?:
Мноо добре знам какво е boost и знам също 4е няма общо с това колко е обдухан Coolera
Ся дали си напраил грешка не знам .... тфоя си работа

Изтрих плявата и оставих полезното от постовете и на двама ви !
mod edit: Li4o


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пет 07 сеп 2007 10:57


Аз не бих си спестил масления радиатор щото някъде в интернет пише Recommended.Ако караш колата до 4-5к обороти може и да е препоръчителен, ама на сериозно налягане при продължителни натоварвания в бууст режими маслото много бързо се покачва до 130++ по Целзий.А за кво ти е турбо кола, ако не я караш като турбо кола.Та в тоя ред на мисли си е баш задължителен в някои сетъпи.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 07 сеп 2007 12:12


Kozunak написа:Аз не бих си спестил масления радиатор щото някъде в интернет пише Recommended.Ако караш колата до 4-5к обороти може и да е препоръчителен, ама на сериозно налягане при продължителни натоварвания в бууст режими маслото много бързо се покачва до 130++ по Целзий.А за кво ти е турбо кола, ако не я караш като турбо кола.Та в тоя ред на мисли си е баш задължителен в някои сетъпи.


То4но тфа имам предвид .... ама тои няма как да го знае 6тот е 4ел само в нета за тез работи
А кат покараш такава кола разбираш за какво става дума :wink:
то4но тука се разминава теорията от практиката :twisted:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пет 07 сеп 2007 12:47


Аз съм слагал турбо на чист дизел, и аз бих препоръчал маслен радиатор, моят беше от сааб 2,3Т бензин, става и от омега 3,0. Разликата е огромна, температурата не се променя при големи натоварвания (турбото беше на бус, ТДИ турбо на КУ мотор, 1,7Д). Моето скромно мнение е интеркулер и радиатор за маслото са почти задължителни ако искаш повече от 100 кс. И добре е нова гарнитура :) че са слабички- при мене 3 пъти смених. Успех!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта