Входящ колектор АБФ на КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Нед 13 яну 2008 0:00


Слагаха тук на един нашите такъв колектор ама в ниските глъхнеше нещо,май се получава от дросела щото е с 1 голям отвор а не като оригиналния с малка и голяма клапа
Иначе разлика само от АБФ-ския колектор недей да очакваш
по добре на твоя една рейка с ел дюзи




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 13 яну 2008 0:02


Ок .. ;) не споря.. казвам ти как ги водят..
Green top G60 Injectors 260cc


нандо.. ;) друго се имаше в предвид но както и да е ..
ако някой намери рейка която да стане на КР-ския колектор.. също е вариант ...


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 13 яну 2008 0:04


Vizor написа:Ок .. ;) не споря.. казвам ти как ги водят..
Green top G60 Injectors 260cc


нандо.. ;) друго се имаше в предвид но както и да е ..
ако някой намери рейка която да стане на КР-ския колектор.. също е вариант ...
Освен да ти продам моята,пък Емо да ми направи една кат неговата. :lol:
П.П.От АГУ мое да ползваш рейка. :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 13 яну 2008 0:06


ама трудно ще се намери такава..
Ще мине ли покрай "ребрата" на колектора за да стигне до дюзите?


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Нед 13 яну 2008 0:07


Vizor написа:нандо.. ;) друго се имаше в предвид но както и да е ..

Сещам се горе долу какво си намислил :wink: :twisted:
интересно ще е и ще чакам развитие :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 13 яну 2008 0:13


Vizor написа:ама трудно ще се намери такава..
Ще мине ли покрай "ребрата" на колектора за да стигне до дюзите?
НЕ.Няма да стигнат.
Добре е,що не си направиш рейка.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 13 яну 2008 0:17


Щото ме мързи
щото съм некадърен
щото нямам от какво
щото не знам как
щото няма кой да ми помогне

некви такива :lol:

иначе по темата.. има няколко неща които си мисля
инжекторите няма да станат на кр-ския колектор защото трябва някакви преходници до колкото знам.. тези преходници няма ли да вдигнат инжекторите нагоре и рейката да стигне
г60-ткова или АУГ-ова каква е разликата в 2-те ?


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Нед 13 яну 2008 1:45


на г60 дюзите не са на равни рстояния одна от друга заради това че и двата колектора са от едната страна на главата
рейка от 1.8 20в ще ти стане с най малко преправки
за инжекторите на г60 са 245 при 3 бара, на 1.8 20вт вграждан в ауди а4 са 243 при 4 бара, на същия мотор при голф4 и ауди а3 са 280 при 3 бара


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 13 яну 2008 3:59


ако можете да изровите фабричните номера на дюзите ще ви изкарма и на колко ома работят :)

Г60 са 245сс
АГУ са 258сс на 3 бара с 12ома.....


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 13 яну 2008 13:28


Bobby_ написа:ако можете да изровите фабричните номера на дюзите ще ви изкарма и на колко ома работят :)

Г60 са 245сс

VAG номера на дюзите на PG е 037 906 031 D - на него отговаря BOSCH номер 0 280 150 905 , по който в различните източници най-често излизат 260сс при 3 бара ;)


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 13 яну 2008 21:03


oHua написа:
Vizor написа:Ок .. ;) не споря.. казвам ти как ги водят..
Green top G60 Injectors 260cc


нандо.. ;) друго се имаше в предвид но както и да е ..
ако някой намери рейка която да стане на КР-ския колектор.. също е вариант ...
Освен да ти продам моята,пък Емо да ми направи една кат неговата. :lol:
П.П.От АГУ мое да ползваш рейка. :wink:


И от AGN става :wink: !!!И тя е арна к'ът на AGU-то!Дори същата!!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 яну 2008 10:02


рейка от АГУ/АГН леко модната да мине през колектора на кр-а + инжектори от АГУ (всичко излиза къъъъммммм 200лв грубо ...със втулките за инжекторите..с моднатата рейка и така)

както каза красьо plug and play

ако има някой други идей нека сподели

а и да кажа че дросела с тпс го имаме благодарение на колегата shh дето колкото пъти го попитам колко струва той казва "подарявам ти го" :lol:



П.П. има един двигател PG без компресор.. в долу горе добро състояние .. някой ако иска части да свирка да се разберем нещо щото пича го дава много тънко а мен ще ме зарадват инжекторите и fpr :)

двигателя е с електроники всичко необходимо ако има някой интерес да пише на лс да го отнасяме преди да съм купил нещо друго


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 14 яну 2008 23:23


Li4o написа:
Bobby_ написа:ако можете да изровите фабричните номера на дюзите ще ви изкарма и на колко ома работят :)

Г60 са 245сс

VAG номера на дюзите на PG е 037 906 031 D - на него отговаря BOSCH номер 0 280 150 905 , по който в различните източници най-често излизат 260сс при 3 бара ;)


255сс на 3 бара на 15,9ома



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта