Слагаха тук на един нашите такъв колектор ама в ниските глъхнеше нещо,май се получава от дросела щото е с 1 голям отвор а не като оригиналния с малка и голяма клапа
Иначе разлика само от АБФ-ския колектор недей да очакваш
по добре на твоя една рейка с ел дюзи
Входящ колектор АБФ на КР
Освен да ти продам моята,пък Емо да ми направи една кат неговата.Vizor написа:Ок ..не споря.. казвам ти как ги водят..
Green top G60 Injectors 260cc
нандо..друго се имаше в предвид но както и да е ..
ако някой намери рейка която да стане на КР-ския колектор.. също е вариант ...

П.П.От АГУ мое да ползваш рейка.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Щото ме мързи
щото съм некадърен
щото нямам от какво
щото не знам как
щото няма кой да ми помогне
некви такива
иначе по темата.. има няколко неща които си мисля
инжекторите няма да станат на кр-ския колектор защото трябва някакви преходници до колкото знам.. тези преходници няма ли да вдигнат инжекторите нагоре и рейката да стигне
г60-ткова или АУГ-ова каква е разликата в 2-те ?
щото съм некадърен
щото нямам от какво
щото не знам как
щото няма кой да ми помогне
некви такива

иначе по темата.. има няколко неща които си мисля
инжекторите няма да станат на кр-ския колектор защото трябва някакви преходници до колкото знам.. тези преходници няма ли да вдигнат инжекторите нагоре и рейката да стигне
г60-ткова или АУГ-ова каква е разликата в 2-те ?
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
на г60 дюзите не са на равни рстояния одна от друга заради това че и двата колектора са от едната страна на главата
рейка от 1.8 20в ще ти стане с най малко преправки
за инжекторите на г60 са 245 при 3 бара, на 1.8 20вт вграждан в ауди а4 са 243 при 4 бара, на същия мотор при голф4 и ауди а3 са 280 при 3 бара
рейка от 1.8 20в ще ти стане с най малко преправки
за инжекторите на г60 са 245 при 3 бара, на 1.8 20вт вграждан в ауди а4 са 243 при 4 бара, на същия мотор при голф4 и ауди а3 са 280 при 3 бара
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
oHua написа:Освен да ти продам моята,пък Емо да ми направи една кат неговата.Vizor написа:Ок ..не споря.. казвам ти как ги водят..
Green top G60 Injectors 260cc
нандо..друго се имаше в предвид но както и да е ..
ако някой намери рейка която да стане на КР-ския колектор.. също е вариант ...![]()
П.П.От АГУ мое да ползваш рейка.
И от AGN става

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
рейка от АГУ/АГН леко модната да мине през колектора на кр-а + инжектори от АГУ (всичко излиза къъъъммммм 200лв грубо ...със втулките за инжекторите..с моднатата рейка и така)
както каза красьо plug and play
ако има някой други идей нека сподели
а и да кажа че дросела с тпс го имаме благодарение на колегата shh дето колкото пъти го попитам колко струва той казва "подарявам ти го"
П.П. има един двигател PG без компресор.. в долу горе добро състояние .. някой ако иска части да свирка да се разберем нещо щото пича го дава много тънко а мен ще ме зарадват инжекторите и fpr
двигателя е с електроники всичко необходимо ако има някой интерес да пише на лс да го отнасяме преди да съм купил нещо друго
както каза красьо plug and play
ако има някой други идей нека сподели
а и да кажа че дросела с тпс го имаме благодарение на колегата shh дето колкото пъти го попитам колко струва той казва "подарявам ти го"

П.П. има един двигател PG без компресор.. в долу горе добро състояние .. някой ако иска части да свирка да се разберем нещо щото пича го дава много тънко а мен ще ме зарадват инжекторите и fpr

двигателя е с електроники всичко необходимо ако има някой интерес да пише на лс да го отнасяме преди да съм купил нещо друго
Li4o написа:Bobby_ написа:ако можете да изровите фабричните номера на дюзите ще ви изкарма и на колко ома работят
Г60 са 245сс
VAG номера на дюзите на PG е 037 906 031 D - на него отговаря BOSCH номер 0 280 150 905 , по който в различните източници най-често излизат 260сс при 3 бара
255сс на 3 бара на 15,9ома
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта