Passat G60-Turbo conversion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Чет 20 май 2010 7:17


Разбирай го както искаш ;) Проблемите по колата може да са хиляди.. аз повече няма да се меся




Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Чет 20 май 2010 21:38


M така,колата я оправихме,проблема да кажем така,беше от това,че напълно изключих да изолирам на дюзите буксите самите кабели са стари и изолацията им бе отишла,но съвсем изключих в деня когато я сглобявахме да ги изолирам,и днес като на църна изкра през смукателя се досетихме,давали са на късо и от там е ставало каша,това го оправихме,но стана друг проблем от един проблем на друг ,тея дни трябва пак да махам смукателя,че духна гарнитурата от към изпускателния колектор и адски мно пърди,даже се запали изолацията за момент от пробванки понеже и пипаха настройките,като боост направи 1 бар,но сигурно като оправя гарнитурата ще трябва да върна контролера!Ами това е цялата работа излезе пак моя грешка!!

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4307
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 21 май 2010 8:53


Нали знаеш от грешките се учим най-добре :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Пет 21 май 2010 9:31


Не се ядосвай за това. За гарнитура ти предлагам да направиш следното.. вземи си една метална на elring и си изравни колектора да не е шавнал и за това да е заминала гарнитурата


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Sharky GTI » Пет 21 май 2010 21:32


колега не се ядосваи,без каръщита неможе :mrgreen: .И на мен от неколко дена само невървеж по модела,нали се оставям всичко за последния момент и баш сега кога напнах да мога да зглоба мотора и колата за Калояново и всичко тръгна назад :banghead: .Таман опраих дросели колектори генерации,ТПС-и и днес седам и вурта да паля...пляк пляк пляк и контра,върта втори път викам кво стаа тука...пак контра.Слизам гледам под колата тече бензин от изпускателния колектор...викам си честито.Една дюза запече на отворено положение и налива бензин постоянно...направо ме върна у 1-ви клас.Разкачане на ново реики колектори маркучи реголатори,отворих отстраних я моментално дюзата слагам др,сабирам викам аиде след малко палим...прассс,при сабирането на реиката съм изпорезал О-пръстенчетата на 2 дюзи,реиката протече като леика mhihi .Аиде разфасофки пак,тичане да търса 0-пръстени едвам намерих,обратно в бокса да сабирам и така до преди 1 час,викам нема да пробвам при тоя неварвеж днес оставам го за утре :mrgreen: .
... така че да не ти пука от такива ситуаций,важното е да не се отказваме и краиния резултат разбирасе :wink: ,стисакм ти палци дано всичко по колата стане както трябва и успех.
Поздрави :beer


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пет 21 май 2010 22:39


Мда Успокояващо ми подейства този пост, месеца нещо не върви не от друго :lol: :beer !

Оправихме единия проблем,колата тръгна много!НОоо на пребиране духнах, вече асъл гарнитурата на Турбото,аз ползвам такива медни вътре със като клингирит,и просто много се раздпада и от там цялата!Тука в Бургас има няколко фирми за Гарнитури ,всякакви включително и за ТУрбо,утре брата ще иде до една Фирма да разгледа на снимките видях,че имат за т25 фланец! Фирмата е ЕТ „Арко-39”....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Пет 21 май 2010 22:58


Аз си ги резнах от тънка ламарина.. много добре станаха.. даже от колектора до турбото изобщо нямам гарнитура :lol: и не духа грам


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Вто 25 май 2010 22:45


Колеги какво масло да взема сега карам със Castrol 10w40,ама за турбото искам по-добро!

чудя се между:

MOTUL 15W-50 300V Competition
Опаковка: 2 литра Цена: 52 лева

Двойно-естерно биосинтетично състезателно моторно масло. Разработено за високонатоварени бензинови двигатели, както и за турбо и модифицирани такива, работещи в изключително тежки условия. Осигурява оптимална защита при всякакви обороти и температурни натоварвания. Подходящо за професионална употреба, както и за 12 или 24-часови състезания и ралита, включително и пустинни. Устойчивост при много високи температури и запазване на вискозитета, независимо от условията на приложение. Устойчиво при проникване на гориво в маслената система.

MOTUL 20W-60 300V Le Mans
Опаковка: 2 литра Цена: 52 лева

100% двойно-естерно биосинтетично състезателно моторно масло. Разработено за високонатоварени бензинови двигатели, както и за турбо и модифицирани такива, работещи в изключително тежки условия. Осигурява оптимална защита при всякакви обороти и температурни натоварвания. Подходящо за професионална употреба, както и за 12 или 24-часови състезания и ралита, включително и пустинни. Устойчивост при много високи температури и запазване на вискозитета, независимо от условията на приложение. Устойчиво при проникване на гориво и охладителна течност в маслената система.


И Castrol Castrol EDGE Formula 10W-60
Опаковка: 5 литра Цена: 110 лева
Опаковка: 1 литър Цена: 25 лева

От състезателните писти до вашия автомобил. Напълно синтетично масло, тествано в много състезания при екстремни условия и високи температури. Изключителна защита и при най-натоварените двигатели. Особенно подходящ за рали автомобили и тунинговани автомобили.
Спецификации ACEA A3/B3/B4 API SL/CF


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Вто 25 май 2010 22:54


Сложи си 10в40 пълна синтетика на някоя читава фирма..


Потребителски аватар
brutalisimo
Мнения: 68
Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот brutalisimo » Вто 25 май 2010 23:05


не искам да цапам с този пост просто обарни внимание на индексите на тези масла при какви температури работят оптимално и сам сигурен че ще успееш да си подбереш масло подходящо за твоите нужди поздрави :да:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот niikoo_1 » Сря 26 май 2010 20:35


Vizor написа:Сложи си 10в40 пълна синтетика на някоя читава фирма..


:idea: подкрепям


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пон 31 май 2010 18:32


Поръчах Castrol 10w60 пълна синтетика....


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Stenly » Пон 31 май 2010 19:54


Знаеш ли до каква степен ти е износен мотора,че да му слагаш такова масло ...


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот pe6kata » Пон 31 май 2010 21:11


Нещо много го награбихте колегата за маслото... какво му е на маслото?! студен индекс 10, напълно нормално(да не говорим че сега лятото може и с 20) и топъл 60, което означава че маслото ще е с по-голяма гъстота отколкото 40 при една и съща висока температура, по-добро смазване и т.н. При ръчкане това масло би трябвало да го гори по-малко. Нищо лошо не виждам в това да се презапаси откъм качество на маслото :да:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот madcap » Вто 01 юни 2010 18:39


Аз карам с 10-60, (в моята тема го има модела, че не го помня) и не ми гори грам (да чукна на дърво) пък съм с турбина, така че . . .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта