Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Чет 08 дек 2005 22:09


твоита глава не подлежи много,много на сгьстяване....няколко десети,но не пове4е от милиметьр.....




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 11 дек 2005 0:57


принципно на 16в гвавата не моеш да я режеш щот се разваля профила на горивната камера!!!
ако я резнеш после може да имаш големи проблеми!!
за сгъстяване си трябват бутала!
а има и още едн вариант , ама няма да ти хареса да режеш блока :D
а те тези твите валове не изискват висока степен и можеш да я резнеш ама не повече от 0.5мм


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Нед 11 дек 2005 18:19


те и валовете я сгъстяват, нали. С колко не знам, предполагам че не е много. А от едно сваляне на главата с 0,5мм, какво може да се о4аква?

А за блока - това ве4е е ненормална работа. Не бих си го и помислил! :?


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Нед 11 дек 2005 22:11


bartokomus написа:те и валовете я сгъстяват, нали. С колко не знам, предполагам че не е много. А от едно сваляне на главата с 0,5мм, какво може да се о4аква?

А за блока - това ве4е е ненормална работа. Не бих си го и помислил! :?
валовете го разреждат,затова е тва раздвижно колело :D


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пон 12 дек 2005 12:53


Тези са без раздвижна ролка. Със стандартната са си.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 12 дек 2005 16:16


принципно да се отреже блока е по добре , отколкото да се намаля от главата!!!
защото така няма да се промени профила на гор. камера и все едно си сложил други бутала.
по агресивни валове от стандартните разреждат , затова се вдига степента на CR иначе колата спира да върви!
а раздвижно колело си трябва за да може да се презацепат валовете и да има по голямо презастъпване на фазите, което на практика ти дава конете!!!


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Чет 15 дек 2005 4:41


Какво значи CR?


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 15 дек 2005 23:30


Ще ти дам един много разумен съвет. МНОГО внимаваи с рязането на блока, на 16в му настръчкват буталцата и може да се очаква голямо ЧЕЛНО съпротивление. Иначе има резон в предложението. Защо ли мисля че си чел нещо в което се набляга на американски кенефи с неефикасни горивни камери. 16ковата е достатъчно добра да не си струва смъкването на блока.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 15 дек 2005 23:33


С CR се обозначава статична степен на сгъстяване.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 15 дек 2005 23:33


bartokomus написа:Какво значи CR?


compression ratio=степен на сгъстяване.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 15 дек 2005 23:34


1bar написа:. 16ковата е достатъчно добра да не си струва смъкването на блока.


това и хамериканците го признават! :D


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 16 дек 2005 19:47


абе с две думи , ако питаш мен .
ако смяташ да режеш главата не я сваляй повече от 0.5мм, за тез валове не трябва повече от ЦР 11:1, за да може да си караш колата всеки ден!
ако глвата ти не е пипана до момента демек не е рязана , ако я свалиш 0.5мм от нея ще си с ЦР 10,7х:1 което е перфектно за теб!


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пет 16 дек 2005 23:37


10.5:1
Килърче, сметна ли го или така наизуст?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 17 дек 2005 0:45


1bar написа:10.5:1
Килърче, сметна ли го или така наизуст?

малко съм се объркал , че на 9А сток е 10:1! а то било 10.5:1
ето как се мери,
главата с монтирани клапани и свещ се обръща нагоре .Със спринцовка се налива много прецизно догоре горивната камера с нафта(примерно) и записваш колко куб. см. е . Мериш по същия начин изрязванията в буталото.Мериш дебелината на гарнитурата и и смяташ обема(със старата гарнитура) .Смяташ и обема на цилиндъра.
Събираш обема на горивната камера+обема на гарнитурата+обема на изрезите в буталото+обема на цилиндъра и полученото делиш на обема на (горивна камера+обем гарнитура+изрезите в буталото) и получаваш степента на сгъстяване.Преди да се отнеме главата се мери разстоянието бутало - клапани така: слага се няколко мм пластелин на буталото ,сглобява се двг с гарнитурата и новите валове ,зацепва се ремъка и двг се завърта бавно няколко оборота.Отваря се и се мери дебелината на отпечатъка на пластелина -разрез и с пластинчат луфтомер.От така измерената хлабина вадиш топлинната хлабина на клапана и 0.2мм резервна(за по-сигурно 0.3) и виждаш доколко може да се отнеме главата.Степента на сгъстяване се подбира според разпр.вал(ове).
Предполагам че два го знаете, тва е единият от начините за мерене ЦР!

не съм го смятал( и няма как да стане, при положение че мотора не е пред мен) ама при положение че е 10.5:1 , ако се резне с 0.5мм ша стане не повече от 11.2:1


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 18 дек 2005 0:43


Не съм го мерил. Но го дават 10.8:1 което не го вярвам ако колата е механична инжекция.Множко е.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта