Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
принципно на 16в гвавата не моеш да я режеш щот се разваля профила на горивната камера!!!
ако я резнеш после може да имаш големи проблеми!!
за сгъстяване си трябват бутала!
а има и още едн вариант , ама няма да ти хареса да режеш блока
а те тези твите валове не изискват висока степен и можеш да я резнеш ама не повече от 0.5мм
ако я резнеш после може да имаш големи проблеми!!
за сгъстяване си трябват бутала!
а има и още едн вариант , ама няма да ти хареса да режеш блока

а те тези твите валове не изискват висока степен и можеш да я резнеш ама не повече от 0.5мм
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
принципно да се отреже блока е по добре , отколкото да се намаля от главата!!!
защото така няма да се промени профила на гор. камера и все едно си сложил други бутала.
по агресивни валове от стандартните разреждат , затова се вдига степента на CR иначе колата спира да върви!
а раздвижно колело си трябва за да може да се презацепат валовете и да има по голямо презастъпване на фазите, което на практика ти дава конете!!!
защото така няма да се промени профила на гор. камера и все едно си сложил други бутала.
по агресивни валове от стандартните разреждат , затова се вдига степента на CR иначе колата спира да върви!
а раздвижно колело си трябва за да може да се презацепат валовете и да има по голямо презастъпване на фазите, което на практика ти дава конете!!!
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ще ти дам един много разумен съвет. МНОГО внимаваи с рязането на блока, на 16в му настръчкват буталцата и може да се очаква голямо ЧЕЛНО съпротивление. Иначе има резон в предложението. Защо ли мисля че си чел нещо в което се набляга на американски кенефи с неефикасни горивни камери. 16ковата е достатъчно добра да не си струва смъкването на блока.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абе с две думи , ако питаш мен .
ако смяташ да режеш главата не я сваляй повече от 0.5мм, за тез валове не трябва повече от ЦР 11:1, за да може да си караш колата всеки ден!
ако глвата ти не е пипана до момента демек не е рязана , ако я свалиш 0.5мм от нея ще си с ЦР 10,7х:1 което е перфектно за теб!
ако смяташ да режеш главата не я сваляй повече от 0.5мм, за тез валове не трябва повече от ЦР 11:1, за да може да си караш колата всеки ден!
ако глвата ти не е пипана до момента демек не е рязана , ако я свалиш 0.5мм от нея ще си с ЦР 10,7х:1 което е перфектно за теб!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1bar написа:10.5:1
Килърче, сметна ли го или така наизуст?
малко съм се объркал , че на 9А сток е 10:1! а то било 10.5:1
ето как се мери,
главата с монтирани клапани и свещ се обръща нагоре .Със спринцовка се налива много прецизно догоре горивната камера с нафта(примерно) и записваш колко куб. см. е . Мериш по същия начин изрязванията в буталото.Мериш дебелината на гарнитурата и и смяташ обема(със старата гарнитура) .Смяташ и обема на цилиндъра.
Събираш обема на горивната камера+обема на гарнитурата+обема на изрезите в буталото+обема на цилиндъра и полученото делиш на обема на (горивна камера+обем гарнитура+изрезите в буталото) и получаваш степента на сгъстяване.Преди да се отнеме главата се мери разстоянието бутало - клапани така: слага се няколко мм пластелин на буталото ,сглобява се двг с гарнитурата и новите валове ,зацепва се ремъка и двг се завърта бавно няколко оборота.Отваря се и се мери дебелината на отпечатъка на пластелина -разрез и с пластинчат луфтомер.От така измерената хлабина вадиш топлинната хлабина на клапана и 0.2мм резервна(за по-сигурно 0.3) и виждаш доколко може да се отнеме главата.Степента на сгъстяване се подбира според разпр.вал(ове).
Предполагам че два го знаете, тва е единият от начините за мерене ЦР!
не съм го смятал( и няма как да стане, при положение че мотора не е пред мен) ама при положение че е 10.5:1 , ако се резне с 0.5мм ша стане не повече от 11.2:1
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта