Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот yoan4o » Сря 08 авг 2012 22:34


Е самите апарати не са ли различни? :roll:

Мисля, че става въпрос за две различни модификации на АТе 57, които изглеждат еднакви на пръв поглед, но всъщност не са.




Потребителски аватар
TDI MK5power
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 ное 2009 9:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот TDI MK5power » Сря 08 авг 2012 23:02


Ми не знам и аз много ми се иска да разбера кое още трябва да се смени за да си ползвам дисковете които сложих само за 30км. засега :banghead:
Други супорти няма ли пак на 145мм със захват на шенкела?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот brum » Сря 08 авг 2012 23:06


Не знам какво имаш в предвид под по-напред, но от 288 към 312 се минава само със смяна на съпорта и диска. Ама при Голф 5 може и да е различна историята.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 09 авг 2012 7:42


Чакай сега, че аз не вдявам, ползваш, супорт от пасат за 312мм, апарати и накладки за тт или голф 5 р32 на 345мм, а дискове?
Какви са били оригиналните апарати и дискове?


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот yoan4o » Чет 09 авг 2012 8:55


racing_team_vidin написа:Чакай сега, че аз не вдявам, ползваш, супорт от пасат за 312мм, апарати и накладки за тт или голф 5 р32 на 345мм, а дискове?
Какви са били оригиналните апарати и дискове?


Би трябвало да са му 288мм. на АТЕ 54, освен ако не е по-специален Голф-а нещо....


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот aradovanov » Чет 09 авг 2012 14:08


Да попитам и аз:
Апарати АТЕ57 от Ауди А4/А6 или Пасат Б5 ще станат ли на съпортите на АТЕ54 от Г3?

На белия голф съм със съпорти от Г3 ВР6 и апарти от ТТ АТЕ57, понеже по-лесно се намират апарати от Пасат/Ауди (които са с алуминиевото окачване) апаратите дали са еднакви. Знам, че съпортите са различни.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 09 авг 2012 16:01


Би трябвало да са еднакви, само обърни внимание, на отвора за маркуча, срещах едни апарати с малка разлика.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот brum » Чет 09 авг 2012 16:43


yoan4o написа:
racing_team_vidin написа:Чакай сега, че аз не вдявам, ползваш, супорт от пасат за 312мм, апарати и накладки за тт или голф 5 р32 на 345мм, а дискове?
Какви са били оригиналните апарати и дискове?


Би трябвало да са му 288мм. на АТЕ 54, освен ако не е по-специален Голф-а нещо....


Ако е така съпортите са правилните. Остава диска на 312мм и старите накладки да сложи. Друго май няма. И пак казвам - освек ако на 5цата и на 4ката няма разлика нещо там - пак да е АТЕ54 и да е различно АТЕ54.


Потребителски аватар
TDI MK5power
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 ное 2009 9:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот TDI MK5power » Нед 12 авг 2012 13:43


Колеги има разлики и в апаратите те са няколко не искам да обърквам хората..
Апаратите от VW не съм сигурен на 100% защото са по каталози гледани са с друго захващане на спир.маркучи
От ауди взех апарати АТЕ57 те станаха има разлика с тези на Голф5 не на захващането а в вътрешната страна на апарата където лягат накладките затова съм ползвал такива от ауди тт на 344мм само те отговориха на профила на апарата на голф5 :roll: :roll: и не станаха.
В момента съм диск 321мм апарат от ауди с различно захващане на спир.маркучи и е преправяно с медни тръбички което не ме кефи много :? Това според мен означава че Голф 5 в някои от моделите си ползва 1кък1 спирачки от голф 4 :Mr Green Fun
Ако има разлики на апаратите мога да си търся апарати от VW или такива маркучи
Прикачени файлове
photo0227x.jpg


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот yoan4o » Нед 12 авг 2012 21:34


aradovanov написа:Да попитам и аз:
Апарати АТЕ57 от Ауди А4/А6 или Пасат Б5 ще станат ли на съпортите на АТЕ54 от Г3?

На белия голф съм със съпорти от Г3 ВР6 и апарти от ТТ АТЕ57, понеже по-лесно се намират апарати от Пасат/Ауди (които са с алуминиевото окачване) апаратите дали са еднакви. Знам, че съпортите са различни.


Еднакви са апаратите.
Аз на Вр6 съм с апарати АТЕ 57 от Ауди А6 и супорти от Г4 за 288мм., които бяха 1/1 с моите оригинални, просто сложих тях, че бяха боядисани в цвета който исках. :Mr Green Fun
Има разлика само в маркучите.
Захващането на Ате 54 е с проточен болт, а на 57 с резба, както е на Ате 54 за 280мм. :да:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот morfei1 » Вто 14 авг 2012 1:45


MK5 1.9TDI е с FSIII апарати, също като малките TDI-та на МК4

От това което разбирам от всичките писаници е че се опитваш на МК5 и диск по-голям от 312мм да поставиш АТЕ57 с накладки от някой си модел ТТ, за 344мм диск, което според мен е невъзможно :roll:

Според мен, без да претендирам за 100 истиност, всички АТЕ 57 са еднакви.


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот liolioto » Вто 14 авг 2012 10:34


Привет на всички! Чета темата с интерес,което обаче не изключва да съм пропуснал нещо от нея. Имам следния проблем: наскоро направих конверсия от 280 на 312мм дискове на голф 4.Всичко добре,сложих нови дискове ЕБЦ и зелени накладки ЕБЦ и колата спира прилично като че ли. Но...при преминаване по разбити пътни участъци отпред нещо трака все едно има нещо много разбито. Открихме с помощта на човека,който прави колата следния проблем:теловете,които придържат накладките към диска дефакто не си изпълняват ролята както трябва тоест не могат да притиснат добре самите накладки и така накладките имат свободен ход и при преминаване през дупки тракат в съпортите може би. Опитахме да натегнем самите телове и като че ли на едното колело успяхме,но отново при преминаване през участъци с дупки има тракане,което е пак от същото място,но този път като че ли е по-малко. Имал ли е някой такъв проблем и съответно някакво решение на този проблем? Колата трака грозно отпред все едно е супер раздрънкана цялата предница,а тя е проверявана обстойно.
Поздрави!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот morfei1 » Сря 15 авг 2012 1:54


@liolioto, чука грозно при леки неравности, все едно караш най-голямата каруца на света. Решение има с натягане на телчетата. Другото което е виж дали не ти липсват случайно ламаринките, които стоят на съпорта и уплътняват накладката. Аз го имам този проблем с задно дясно колео откакто смених накладките. В началото се побърках от каков може да е, колата е преглеждана няколко пъти проблеми не съм открил. Остава да е от накладки, ма не ми се занимава с тях. Когато се изтъркат тогава.


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот liolioto » Сря 15 авг 2012 16:42


С натягане на теловете пробвахме,но резултата не е задоволителен. Май ще излезе,че е точно от накладките. Сега ще пробваме и с чисто нови телове да видим какъв ще е резултата. За тези ламаринки дори не мога в момента да се сетя къде точно стоят. Възможно ли е някакво тракане да има и от дисковете - болта за закрепване към главината и на двата не е сложен?


Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 164
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот metojoor » Сря 15 авг 2012 21:08


НЕ защото болтовете на джантата стягат диска,само накладките потропват във съпорта



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта