Мисля, че става въпрос за две различни модификации на АТе 57, които изглеждат еднакви на пръв поглед, но всъщност не са.
Всичко за спирачките при VW
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Е самите апарати не са ли различни?
Мисля, че става въпрос за две различни модификации на АТе 57, които изглеждат еднакви на пръв поглед, но всъщност не са.
Мисля, че става въпрос за две различни модификации на АТе 57, които изглеждат еднакви на пръв поглед, но всъщност не са.
- TDI MK5power
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 9:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
Ми не знам и аз много ми се иска да разбера кое още трябва да се смени за да си ползвам дисковете които сложих само за 30км. засега
Други супорти няма ли пак на 145мм със захват на шенкела?
Други супорти няма ли пак на 145мм със захват на шенкела?
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Не знам какво имаш в предвид под по-напред, но от 288 към 312 се минава само със смяна на съпорта и диска. Ама при Голф 5 може и да е различна историята.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Чакай сега, че аз не вдявам, ползваш, супорт от пасат за 312мм, апарати и накладки за тт или голф 5 р32 на 345мм, а дискове?
Какви са били оригиналните апарати и дискове?
Какви са били оригиналните апарати и дискове?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
racing_team_vidin написа:Чакай сега, че аз не вдявам, ползваш, супорт от пасат за 312мм, апарати и накладки за тт или голф 5 р32 на 345мм, а дискове?
Какви са били оригиналните апарати и дискове?
Би трябвало да са му 288мм. на АТЕ 54, освен ако не е по-специален Голф-а нещо....
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Всичко за спирачките при VW
Да попитам и аз:
Апарати АТЕ57 от Ауди А4/А6 или Пасат Б5 ще станат ли на съпортите на АТЕ54 от Г3?
На белия голф съм със съпорти от Г3 ВР6 и апарти от ТТ АТЕ57, понеже по-лесно се намират апарати от Пасат/Ауди (които са с алуминиевото окачване) апаратите дали са еднакви. Знам, че съпортите са различни.
Апарати АТЕ57 от Ауди А4/А6 или Пасат Б5 ще станат ли на съпортите на АТЕ54 от Г3?
На белия голф съм със съпорти от Г3 ВР6 и апарти от ТТ АТЕ57, понеже по-лесно се намират апарати от Пасат/Ауди (които са с алуминиевото окачване) апаратите дали са еднакви. Знам, че съпортите са различни.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Би трябвало да са еднакви, само обърни внимание, на отвора за маркуча, срещах едни апарати с малка разлика.
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
yoan4o написа:racing_team_vidin написа:Чакай сега, че аз не вдявам, ползваш, супорт от пасат за 312мм, апарати и накладки за тт или голф 5 р32 на 345мм, а дискове?
Какви са били оригиналните апарати и дискове?
Би трябвало да са му 288мм. на АТЕ 54, освен ако не е по-специален Голф-а нещо....
Ако е така съпортите са правилните. Остава диска на 312мм и старите накладки да сложи. Друго май няма. И пак казвам - освек ако на 5цата и на 4ката няма разлика нещо там - пак да е АТЕ54 и да е различно АТЕ54.
- TDI MK5power
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 9:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги има разлики и в апаратите те са няколко не искам да обърквам хората..
Апаратите от VW не съм сигурен на 100% защото са по каталози гледани са с друго захващане на спир.маркучи
От ауди взех апарати АТЕ57 те станаха има разлика с тези на Голф5 не на захващането а в вътрешната страна на апарата където лягат накладките затова съм ползвал такива от ауди тт на 344мм само те отговориха на профила на апарата на голф5
и не станаха.
В момента съм диск 321мм апарат от ауди с различно захващане на спир.маркучи и е преправяно с медни тръбички което не ме кефи много
Това според мен означава че Голф 5 в някои от моделите си ползва 1кък1 спирачки от голф 4
Ако има разлики на апаратите мога да си търся апарати от VW или такива маркучи
Апаратите от VW не съм сигурен на 100% защото са по каталози гледани са с друго захващане на спир.маркучи
От ауди взех апарати АТЕ57 те станаха има разлика с тези на Голф5 не на захващането а в вътрешната страна на апарата където лягат накладките затова съм ползвал такива от ауди тт на 344мм само те отговориха на профила на апарата на голф5
В момента съм диск 321мм апарат от ауди с различно захващане на спир.маркучи и е преправяно с медни тръбички което не ме кефи много
Ако има разлики на апаратите мога да си търся апарати от VW или такива маркучи
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
aradovanov написа:Да попитам и аз:
Апарати АТЕ57 от Ауди А4/А6 или Пасат Б5 ще станат ли на съпортите на АТЕ54 от Г3?
На белия голф съм със съпорти от Г3 ВР6 и апарти от ТТ АТЕ57, понеже по-лесно се намират апарати от Пасат/Ауди (които са с алуминиевото окачване) апаратите дали са еднакви. Знам, че съпортите са различни.
Еднакви са апаратите.
Аз на Вр6 съм с апарати АТЕ 57 от Ауди А6 и супорти от Г4 за 288мм., които бяха 1/1 с моите оригинални, просто сложих тях, че бяха боядисани в цвета който исках.
Има разлика само в маркучите.
Захващането на Ате 54 е с проточен болт, а на 57 с резба, както е на Ате 54 за 280мм.

Re: Всичко за спирачките при VW
MK5 1.9TDI е с FSIII апарати, също като малките TDI-та на МК4
От това което разбирам от всичките писаници е че се опитваш на МК5 и диск по-голям от 312мм да поставиш АТЕ57 с накладки от някой си модел ТТ, за 344мм диск, което според мен е невъзможно
Според мен, без да претендирам за 100 истиност, всички АТЕ 57 са еднакви.
От това което разбирам от всичките писаници е че се опитваш на МК5 и диск по-голям от 312мм да поставиш АТЕ57 с накладки от някой си модел ТТ, за 344мм диск, което според мен е невъзможно
Според мен, без да претендирам за 100 истиност, всички АТЕ 57 са еднакви.
Re: Всичко за спирачките при VW
Привет на всички! Чета темата с интерес,което обаче не изключва да съм пропуснал нещо от нея. Имам следния проблем: наскоро направих конверсия от 280 на 312мм дискове на голф 4.Всичко добре,сложих нови дискове ЕБЦ и зелени накладки ЕБЦ и колата спира прилично като че ли. Но...при преминаване по разбити пътни участъци отпред нещо трака все едно има нещо много разбито. Открихме с помощта на човека,който прави колата следния проблем:теловете,които придържат накладките към диска дефакто не си изпълняват ролята както трябва тоест не могат да притиснат добре самите накладки и така накладките имат свободен ход и при преминаване през дупки тракат в съпортите може би. Опитахме да натегнем самите телове и като че ли на едното колело успяхме,но отново при преминаване през участъци с дупки има тракане,което е пак от същото място,но този път като че ли е по-малко. Имал ли е някой такъв проблем и съответно някакво решение на този проблем? Колата трака грозно отпред все едно е супер раздрънкана цялата предница,а тя е проверявана обстойно.
Поздрави!
Поздрави!
Re: Всичко за спирачките при VW
@liolioto, чука грозно при леки неравности, все едно караш най-голямата каруца на света. Решение има с натягане на телчетата. Другото което е виж дали не ти липсват случайно ламаринките, които стоят на съпорта и уплътняват накладката. Аз го имам този проблем с задно дясно колео откакто смених накладките. В началото се побърках от каков може да е, колата е преглеждана няколко пъти проблеми не съм открил. Остава да е от накладки, ма не ми се занимава с тях. Когато се изтъркат тогава.
Re: Всичко за спирачките при VW
С натягане на теловете пробвахме,но резултата не е задоволителен. Май ще излезе,че е точно от накладките. Сега ще пробваме и с чисто нови телове да видим какъв ще е резултата. За тези ламаринки дори не мога в момента да се сетя къде точно стоят. Възможно ли е някакво тракане да има и от дисковете - болта за закрепване към главината и на двата не е сложен?
- metojoor
- Мнения: 164
- Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
- Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
- Двигател: AGU AEX T
- Местоположение: София,Кривина
Re: Всичко за спирачките при VW
НЕ защото болтовете на джантата стягат диска,само накладките потропват във съпорта
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта