
проблем с ВР6...решен!
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Колега аз съм сигорен че не е от сондата, защото на моя съм я изключвал и си върви по съшия начин без проблеми понеже компа влиза в авариен режим.Провери си налягането с манометар в движение, също и дебитомера трябва да си е сток и не вярвай много на тея диагностики, щото и аз имах придърване при ускорение и нищо не ми показа и накрая се оказа, че проблема ев бобината.И Г60 и ВР6 нямат нищо общо, незнам какво си взаимо заменял но според мен е някъде там грешката. 

Нищо не съм взаимо заменялSVETLIO-VR написа: Г60 и ВР6 нямат нищо общо, незнам какво си взаимо заменял но според мен е някъде там грешката.


-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
колега обарни внимание на моя савет а тои е непременно си имzмери компресията на всеки един цилиндар по прицип трябва да има на всеки цилиндар 13 единици налягане при тебе маи 6е иzлеzе около под 10 вр 6 моторите са мнго zдрави и електрониката са6то е надеждна но zаради 15 грдосовия вектор на биалата буталото иzносва и_раzионално блока и моторите губят компресия обикновенно тя спада до 8 и колата не иска ве4е да варви както преди и повярваи ми при такава раzлика е компресията мотора губи около 40 коня и единственото ре6ение на проблема е комплект4е бутала на по голям раzмер но пак ти каzвам иzмери компресията и 6е 4акам да пи6е6 кав е реzултата 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта