проблем с ВР6...решен!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
G60

Мнениеот G60 » Пон 08 дек 2008 19:00


Не не съм я пробвал,миналата седмица направих 200км/ч на 4-та скорост но ги вдигна доста бавно :cry:




Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пон 08 дек 2008 19:58


Г 60 и ВР 6 са с еднакви помпи :wink: а ламда сондата на пълна газ въобще не влиза в сметките на компа,не може да следи толкова бързо и тогава сместа си се движи по другите параметри в картата като не следи инфото от ламбдата,


G60

Мнениеот G60 » Пон 08 дек 2008 21:08


Помпите са различни при Г60 са 2-ве едната е в резервоара а другата е пред задното колело,при ВР6 е само една по голяма :idea:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 08 дек 2008 22:01


G60 написа:Помпите са различни при Г60 са 2-ве едната е в резервоара а другата е пред задното колело,при ВР6 е само една по голяма :idea:

помпа от КР няма ли да ти свърши работа? тя мисля работеше на 6 бара


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пон 08 дек 2008 22:17


G60 написа:Помпите са различни при Г60 са 2-ве едната е в резервоара а другата е пред задното колело,при ВР6 е само една по голяма :idea:

При мойто, вече бившо Г60 помпата е 1 само в резервара
А иначе ако намериш една широколентова сонда да видите какво се случва в момента когато колата спира да върви


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пон 08 дек 2008 22:55


G60 написа:Помпите са различни при Г60 са 2-ве едната е в резервоара а другата е пред задното колело,при ВР6 е само една по голяма :idea:


Да при корадото е така ,но при пасат Г60 е една в резервоара и е същата като на ВР6 :idea: а двигателя е един и същ и при пасат и при корадо.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 08 дек 2008 23:00


Аз залагам на помпата! При по-ниско налагане на помпата и 2 цилиндъра по-малко при Г60 смятам че не и стига дебитът за да нахрани двигателя на ВР6 при пълно натоварване! :wink:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пон 08 дек 2008 23:31


Помпата лесно ще я провери-един манометър към системата и караш ако във високите наляганто пада всичко е ясно
Аз карам на 4 бара базово и в бууст стига до 5.5 (при ВР6 макс налягане е 4бара)


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 08 дек 2008 23:49


С широколентова виж дали беднее.Ако не е от помпата,при еладжия с осцилоскоп да видиш как си с тока.


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пон 08 дек 2008 23:53


Изображение

Изображение


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Мнениеот SVETLIO-VR » Вто 09 дек 2008 0:39


Колега аз съм сигорен че не е от сондата, защото на моя съм я изключвал и си върви по съшия начин без проблеми понеже компа влиза в авариен режим.Провери си налягането с манометар в движение, също и дебитомера трябва да си е сток и не вярвай много на тея диагностики, щото и аз имах придърване при ускорение и нищо не ми показа и накрая се оказа, че проблема ев бобината.И Г60 и ВР6 нямат нищо общо, незнам какво си взаимо заменял но според мен е някъде там грешката. :drive


G60

Мнениеот G60 » Вто 09 дек 2008 12:57


SVETLIO-VR написа: Г60 и ВР6 нямат нищо общо, незнам какво си взаимо заменял но според мен е някъде там грешката. :drive
Нищо не съм взаимо заменял :) просто ВР6-та нямаше генерация и по принуда оставих тази от Г60 заедно със сондата,дори имам съмнения ,че част от проблема може да се дължи именно на генерацията,в смисъл може да идва малка за ВР-а и да го души. Всъщност нямам представа колко мм са стоковите тръби нито на ВР6 нито на Г60 :oops:


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Вто 09 дек 2008 14:27


Колега едва ли СТОКОВАТА генераци на вр6 е ф50 колкото и на абф-а .. :wink:


vladko_vr6
Мнения: 20
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот vladko_vr6 » Вто 09 дек 2008 15:22


колега обарни внимание на моя савет а тои е непременно си имzмери компресията на всеки един цилиндар по прицип трябва да има на всеки цилиндар 13 единици налягане при тебе маи 6е иzлеzе около под 10 вр 6 моторите са мнго zдрави и електрониката са6то е надеждна но zаради 15 грдосовия вектор на биалата буталото иzносва и_раzионално блока и моторите губят компресия обикновенно тя спада до 8 и колата не иска ве4е да варви както преди и повярваи ми при такава раzлика е компресията мотора губи около 40 коня и единственото ре6ение на проблема е комплект4е бутала на по голям раzмер но пак ти каzвам иzмери компресията и 6е 4акам да пи6е6 кав е реzултата :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 09 дек 2008 21:24


Всички говорите за налягането на помпите,но налягане е едно а дебит съвсем друго! :wink: Дали дебита на помпата е достатъчен за да храни дюзите на 6-стака!? Проверил ли си? :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта