Рязане на полуоски на голф

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VW_JIKATA
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот VW_JIKATA » Вто 15 сеп 2009 21:33


В интерес на истината мотора все още си е същия.(за сега :mrgreen: )




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот kaiser666 » Вто 15 сеп 2009 21:34


Никакъв мотор не е слагал отзад, взел е окачване от голф 3 и джанти от ауди А3

И какво сега с каретата искаш да си прибереш на вътре гумите?

Последна промяна от kaiser666 на Вто 01 юни 2010 13:54, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
VW_JIKATA
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот VW_JIKATA » Вто 15 сеп 2009 21:35


по точно с полуоските


Потребителски аватар
VW_JIKATA
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот VW_JIKATA » Вто 15 сеп 2009 21:36


А дали има по къси полуоски от тези на КР


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Вто 15 сеп 2009 21:39


Ако си ги сложил тези неща единственото според мен което може да ти е проблема е полуоската . Ще ти кажа защо мисля така от личен опит .
Преди да се сложи вр6-а в джетата тя си беше с същата кутия като твоята . След смяната обаче остана една вибрация на завой и когато скочи колата. Преминахме няколко теста но не го оправихме .
Накрая сложих полуоски от КР/г60 и всичко си дойде на мястото . Оказа се че полуоските на моторите с 4т кутия ( а може и други ) са с 1см по дълги от другите .
Колата много ми хареса като стил на събора . Небрежен с тези джанти седи яко ! браво ! :да:


Потребителски аватар
VW_JIKATA
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот VW_JIKATA » Вто 15 сеп 2009 21:53


Не.Не е това проблема.Проблема ми е че амортисьорите стоят малко под ъгъл по отворени в долната чст кам шенкела и това ме притеснява,че на тампоните горе им идва по голямо напрежение


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Сря 16 сеп 2009 12:32


не трябва да ти се получи така ... сигурен ли си че си сменил
носачите от мк3 гти
външните карета мк3 гти
?
шенкелите ясно че са си от тройка ама тези работи си вървят в комплект за тази работа .
:shock


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот ANDREYO » Сря 16 сеп 2009 14:55


айде и аз да попиша; та каква е идеята на тази конверсия ?само спирачките или и главините? ако са само спирачките с комбинация от 5х100 не ти трябва тройков носач,само шенкела на двойков носач не е проблем а тези дискове който видях на 288 мм от вр6 синхро сме ги слагали на апарати от ауди100 и на г60 но се преправя захвата на самия апарат защото дисковете са изнесени на вън.


Потребителски аватар
VW_JIKATA
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот VW_JIKATA » Сря 16 сеп 2009 20:16


Колеги май не сте ме разбрали.Конверсията сам си я направил и ето подробно какво сам сменил: (всичко е от vw golf gti 2.0 16v ABF) носачи,стабилизираща шанга,биалети,кривия шарнир,шенкела,лагерите,главини 5х100,големите карета,вътрешни накрайници на кормилната реика,спрачни апарати и нов ремонтен комплект с всички гумички и семеринги за тях,накладки,дискове,спирачни маркучи навсякаде сам сложил нови болтове(спецялни :mrgreen: ) еми за това се сещам в момента.
Колата си я карам без никакъв проблем, обаче да не забравяме че vw GOLF 3 са по широки от vw GOLF 2 с околу 2-3 см и от там се получава "рачекването" на амортисйорите в долната част дето се захващат за шенкела и въпреки това сичко си е на място и предницата си се регулира без проблем.
Има и още една малка аномалия която се появи;колата описва по-малък радиус на завиване (осетих го на обратните завой трябва да се изнасям повече че иначе тротоара....... :banghead:
С по-къси полуоски всичко ще си дойде на мястото.Ще си сложа двойкови наосачи и вътрешните накрайници на рейката и смятам че ще стане :bowdown
Вие какво ще кажете ?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот ANDREYO » Сря 16 сеп 2009 20:48


остави само шенкелите с дисковете и апаратите от тройката и слагай двойковите носачи и шарнири и накрайници и газ


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Сря 16 сеп 2009 20:55


ANDREYO написа:остави само шенкелите с дисковете и апаратите от тройката и слагай двойковите носачи и шарнири и накрайници и газ

е това ако го направи ще стане оле мале работата . сравни носача на мк2 и мк3 и ще разбереш защо . Отделно карето от мк3 си е задължително за тези шенкели :kissy:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот ANDREYO » Сря 16 сеп 2009 21:01


да за карето ама само външното другото няма проблем да остане с тройков шенкел?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Сря 16 сеп 2009 21:07


ANDREYO написа:да за карето ама само външното другото няма проблем да остане с тройков шенкел?

какъв шенкел ще сложи зависи от външното :) какво те бърка вътрешното :lol:
Според мен след като си направил тези всичките работи не трябва да имаш проблем , доста хора карат с този сетъп и нямат грижи :)

Като сложиш друг як мотор си сложи по късите полуоски и готово :) С по късата полуоска не мисля че ще решиш проблема щом е такъв случая .


Потребителски аватар
VW_JIKATA
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот VW_JIKATA » Сря 16 сеп 2009 21:11


Да ама при тези сегашни условия няма как да си сложа моя носач защото полуоската идва дълга,носача къс и неможе да се затвори горе амортисьора кам шенкела.Провах като сабирах колата.


nasko1975
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
Двигател: 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот nasko1975 » Чет 17 сеп 2009 8:06


колега и аз сум като теб но примен сложих кутия от г60 и се наложи да режа полуоските няма проблеми носиш ги на стругар с топло набита втулка и после я заваряваш и карай колкото можеш гаранция



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта