
Рязане на полуоски на голф
- VW_JIKATA
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Рязане на полуоски на голф
В интерес на истината мотора все още си е същия.(за сега
)

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Рязане на полуоски на голф
Никакъв мотор не е слагал отзад, взел е окачване от голф 3 и джанти от ауди А3
И какво сега с каретата искаш да си прибереш на вътре гумите?
И какво сега с каретата искаш да си прибереш на вътре гумите?
Последна промяна от kaiser666 на Вто 01 юни 2010 13:54, променено общо 2 пъти.
- VW_JIKATA
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Рязане на полуоски на голф
по точно с полуоските
- VW_JIKATA
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Рязане на полуоски на голф
А дали има по къси полуоски от тези на КР
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Ако си ги сложил тези неща единственото според мен което може да ти е проблема е полуоската . Ще ти кажа защо мисля така от личен опит .
Преди да се сложи вр6-а в джетата тя си беше с същата кутия като твоята . След смяната обаче остана една вибрация на завой и когато скочи колата. Преминахме няколко теста но не го оправихме .
Накрая сложих полуоски от КР/г60 и всичко си дойде на мястото . Оказа се че полуоските на моторите с 4т кутия ( а може и други ) са с 1см по дълги от другите .
Колата много ми хареса като стил на събора . Небрежен с тези джанти седи яко ! браво !
Преди да се сложи вр6-а в джетата тя си беше с същата кутия като твоята . След смяната обаче остана една вибрация на завой и когато скочи колата. Преминахме няколко теста но не го оправихме .
Накрая сложих полуоски от КР/г60 и всичко си дойде на мястото . Оказа се че полуоските на моторите с 4т кутия ( а може и други ) са с 1см по дълги от другите .
Колата много ми хареса като стил на събора . Небрежен с тези джанти седи яко ! браво !

- VW_JIKATA
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Рязане на полуоски на голф
Не.Не е това проблема.Проблема ми е че амортисьорите стоят малко под ъгъл по отворени в долната чст кам шенкела и това ме притеснява,че на тампоните горе им идва по голямо напрежение
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
не трябва да ти се получи така ... сигурен ли си че си сменил
носачите от мк3 гти
външните карета мк3 гти
?
шенкелите ясно че са си от тройка ама тези работи си вървят в комплект за тази работа .

носачите от мк3 гти
външните карета мк3 гти
?
шенкелите ясно че са си от тройка ама тези работи си вървят в комплект за тази работа .

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
айде и аз да попиша; та каква е идеята на тази конверсия ?само спирачките или и главините? ако са само спирачките с комбинация от 5х100 не ти трябва тройков носач,само шенкела на двойков носач не е проблем а тези дискове който видях на 288 мм от вр6 синхро сме ги слагали на апарати от ауди100 и на г60 но се преправя захвата на самия апарат защото дисковете са изнесени на вън.
- VW_JIKATA
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Рязане на полуоски на голф
Колеги май не сте ме разбрали.Конверсията сам си я направил и ето подробно какво сам сменил: (всичко е от vw golf gti 2.0 16v ABF) носачи,стабилизираща шанга,биалети,кривия шарнир,шенкела,лагерите,главини 5х100,големите карета,вътрешни накрайници на кормилната реика,спрачни апарати и нов ремонтен комплект с всички гумички и семеринги за тях,накладки,дискове,спирачни маркучи навсякаде сам сложил нови болтове(спецялни
) еми за това се сещам в момента.
Колата си я карам без никакъв проблем, обаче да не забравяме че vw GOLF 3 са по широки от vw GOLF 2 с околу 2-3 см и от там се получава "рачекването" на амортисйорите в долната част дето се захващат за шенкела и въпреки това сичко си е на място и предницата си се регулира без проблем.
Има и още една малка аномалия която се появи;колата описва по-малък радиус на завиване (осетих го на обратните завой трябва да се изнасям повече че иначе тротоара.......
С по-къси полуоски всичко ще си дойде на мястото.Ще си сложа двойкови наосачи и вътрешните накрайници на рейката и смятам че ще стане
Вие какво ще кажете ?

Колата си я карам без никакъв проблем, обаче да не забравяме че vw GOLF 3 са по широки от vw GOLF 2 с околу 2-3 см и от там се получава "рачекването" на амортисйорите в долната част дето се захващат за шенкела и въпреки това сичко си е на място и предницата си се регулира без проблем.
Има и още една малка аномалия която се появи;колата описва по-малък радиус на завиване (осетих го на обратните завой трябва да се изнасям повече че иначе тротоара.......

С по-къси полуоски всичко ще си дойде на мястото.Ще си сложа двойкови наосачи и вътрешните накрайници на рейката и смятам че ще стане

Вие какво ще кажете ?
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
остави само шенкелите с дисковете и апаратите от тройката и слагай двойковите носачи и шарнири и накрайници и газ
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
ANDREYO написа:остави само шенкелите с дисковете и апаратите от тройката и слагай двойковите носачи и шарнири и накрайници и газ
е това ако го направи ще стане оле мале работата . сравни носача на мк2 и мк3 и ще разбереш защо . Отделно карето от мк3 си е задължително за тези шенкели

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
да за карето ама само външното другото няма проблем да остане с тройков шенкел?
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
ANDREYO написа:да за карето ама само външното другото няма проблем да остане с тройков шенкел?
какъв шенкел ще сложи зависи от външното


Според мен след като си направил тези всичките работи не трябва да имаш проблем , доста хора карат с този сетъп и нямат грижи

Като сложиш друг як мотор си сложи по късите полуоски и готово

- VW_JIKATA
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Рязане на полуоски на голф
Да ама при тези сегашни условия няма как да си сложа моя носач защото полуоската идва дълга,носача къс и неможе да се затвори горе амортисьора кам шенкела.Провах като сабирах колата.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
- Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
- Двигател: 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
Re: Рязане на полуоски на голф
колега и аз сум като теб но примен сложих кутия от г60 и се наложи да режа полуоските няма проблеми носиш ги на стругар с топло набита втулка и после я заваряваш и карай колкото можеш гаранция
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта