niikoo_1 написа:.....
Ай по двойките особено КР няма какво толкова да се направи, с тая механична инжекция, че дори и катализатор и О2 сензор няма (ламбда) и са по 160Нм, не че нютоните са от толкова голямо значение при тези коли.
.......
И по "двойките" и "тройките" - възможностите за тунинг са еднакви за мен.
А пък точно КР може доста да се пипне и именно заради механичната инжекция и липсата на ламбда...
Ламда контролът и катализаторът влияят негативно на мощността - те се слагат с цел икономичност и екология.
Една от причините Голф2 ГТИ-PB мотор да върви повече от Голф3 2.0, 115коня ГТИ е липсата на катализатор и ламбда ... е и теглото разбира се...

Ускорението и конските сили при коли без ламбда контрол или такива с карбуратор са някак си по-различни от колите с ламбда и катализатор....на първите конските сили са от друг сорт - на мустанги мязат...
Относно скоростните кутии - също не съм сигурен, че на двойките се трошат по-лесно...не зная защо реши така.
wili98 написа:Айде в тунинг...
Даже и към Оффтопик започва да клони...хи хи хи