Интеркулер за Г3 ГТИ 16в

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 07 апр 2006 11:01


niikoo_1 написа:mhihi mhihi :Mr Green Fun , разсмяме, стига колкото да отиде 3пъти до Божура и да направи няколко старта.
На 01.04.2006 на откриването нямаше нито един силен АБФ, само некфи астри няма ли кой да отсрами Голф3 ГТИ 16-ките, че имаше само разни голфофе дето обаждаха късни 17ки

Има има голфове аз с моя стандартните астри ги кърта! :twisted:




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 07 апр 2006 11:03


GTIteam написа:Не мисля че за 2700 нещата седят точно така както ми казахте ама айде няма да споря. Казвам само - не мисля да го правя на моята.

Стига бе :shock
какви са тея резултати.

Моя е съвсем малко пипан и дава 16.5 без нищо сериозно правено.
Не вярвам такива слаби времена да дават. Все пак в София има доста пипани АБФ-и.

А и е тъжно но факт че 150 коня астрата си трови АБФ-а доста :cry:

Колега кажи кво си му правил на твоя и мерил ли си го по г-тек??Искаш ли да напрайме един старт???Мойта е с колектор 4-1 всичко друго е сток


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Сря 19 апр 2006 13:37


1 приятел ми спомена че 3ойките 2к 16в. са с по- дълги предавки от 2ойките и затова са малко по - мудни в ускорението ....


сменяте скоростната кутия с такава на 2ойка и ши има ГСИ патлада...
ест. топ спийда ще падне до към 205-10 май


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 19 апр 2006 14:29


Kashon написа:1 приятел ми спомена че 3ойките 2к 16в. са с по- дълги предавки от 2ойките и затова са малко по - мудни в ускорението ....


сменяте скоростната кутия с такава на 2ойка и ши има ГСИ патлада...
ест. топ спийда ще падне до към 205-10 май


Тройка 2.0литра 16V e по-бърза от двойка 1.8 16V 129 или 139коня, на всичкото отгоре на двойките скоростните кутий са по-калпави и се чупят по-лесно при големи натоварвания, така, че всичко, което твоя приятел ти е казал е грешно. Кажи, че нищо не разбира и по-добре да си мълчи


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 19 апр 2006 14:30


Айде в тунинг...


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 19 апр 2006 15:41


niikoo_1 написа:
Kashon написа:1 приятел ми спомена че 3ойките 2к 16в. са с по- дълги предавки от 2ойките и затова са малко по - мудни в ускорението ....


сменяте скоростната кутия с такава на 2ойка и ши има ГСИ патлада...
ест. топ спийда ще падне до към 205-10 май


Тройка 2.0литра 16V e по-бърза от двойка 1.8 16V 129 или 139коня, на всичкото отгоре на двойките скоростните кутий са по-калпави и се чупят по-лесно при големи натоварвания, така, че всичко, което твоя приятел ти е казал е грешно. Кажи, че нищо не разбира и по-добре да си мълчи


А двойките не са ли 200 килца надолу? :roll:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 19 апр 2006 15:45


Баш двеста не са, няма двойка сток ГТИ дето да върви повече от тройка сток 2.0 16V. Тройката бие на всякъде ускорение от 0-100км/ч и максимална скорост, а пък има един кадети GSI 16V 150 и 156коня е там е истината, ако човек иска евтина резачка само, че почти не се намират с сток състояние правят 0-402м за средни 15ки, а от 0-100км/ч е за под 8сек :shock

Ай по двойките особено КР няма какво толкова да се направи, с тая механична инжекция, че дори и катализатор и О2 сензор няма (ламбда) и са по 160Нм, не че нютоните са от толкова голямо значение при тези коли.

Има хора тука с ABF-фи могат да споделят разликата м/у КР, ПЛ и АБФ.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 19 апр 2006 16:50


niikoo_1 написа:.....
Ай по двойките особено КР няма какво толкова да се направи, с тая механична инжекция, че дори и катализатор и О2 сензор няма (ламбда) и са по 160Нм, не че нютоните са от толкова голямо значение при тези коли.
.......

И по "двойките" и "тройките" - възможностите за тунинг са еднакви за мен.
А пък точно КР може доста да се пипне и именно заради механичната инжекция и липсата на ламбда...
Ламда контролът и катализаторът влияят негативно на мощността - те се слагат с цел икономичност и екология.
Една от причините Голф2 ГТИ-PB мотор да върви повече от Голф3 2.0, 115коня ГТИ е липсата на катализатор и ламбда ... е и теглото разбира се...;)
Ускорението и конските сили при коли без ламбда контрол или такива с карбуратор са някак си по-различни от колите с ламбда и катализатор....на първите конските сили са от друг сорт - на мустанги мязат... :lol:


Относно скоростните кутии - също не съм сигурен, че на двойките се трошат по-лесно...не зная защо реши така.


wili98 написа:Айде в тунинг...

Даже и към Оффтопик започва да клони...хи хи хи


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 19 апр 2006 17:13


На КР кутията е доста по-слаба от тази на АБФ и не издъжа на голяма мощност, а за възможностите за тунинг на двойките и тройките явно не си разучил добре как стоят нещата. Кажи конкретно какво може да се направи по-един КР, за малко пари, че не се сещам, чип не може да му сложиш, катализатора не може да му го махнеш, защото си го няма още от завода, могат да му сложат валофе от абф или да се махне инжекциона и на негово място два двойни карбуратора както беше направил ПАЦО друго май с двойка с КР мотор не може да се направи не говорим за генерални промени аз по софт. При Г60 нещата са различни там конете стават от 160 на 200без проблем.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 19 апр 2006 17:20


niikoo_1 написа:На КР кутията е доста по-слаба от тази на АБФ и не издъжа на голяма мощност, а за възможностите за тунинг на двойките и тройките явно не си разучил добре как стоят нещата. Кажи конкретно какво може да се направи по-един КР....

За КР - да си кажат хората, които карат КР - пък и не ми се спори за глупости.
Хайде кажи ти като си "проучил добре нещата", какво може да се направи на ABS, което да не може да стане при RP например :lol:

П.С. Не искам да те дразня, че RP върви повече от ABS ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 19 апр 2006 17:27


RP знам, че върви повече, карал съм какъв преди няколко дена тамън, просто е по лек, моторите са подобни като съм ги гледал и двата и си има разлики, ЕКУ-то е различно, кутията на филтъра, ремъци, хидравлика е вързана по различена начин и такива дребни неща. Ставеше въпрос конкретно аз Голф 2 ГТИ 16V KR и МК2 GTI 16V ABF и там просто няма спор, че ABF-фа има много повече потенциал за развитие,


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 19 апр 2006 17:30


niikoo_1 написа:.... Ставеше въпрос конкретно аз Голф 2 ГТИ 16V KR и МК2 GTI 16V ABF ......

Ааа, това е друго - аз мислех, че по принцип говориш... :wink:
Да ти кажа и за КР съм на друго мнение и доста добре познавам модела, но не ми се влиза в безсмислени спорове...

niikoo_1 написа:RP знам, че върви повече, карал съм какъв преди няколко дена тамън, просто е по лек, моторите са подобни като съм ги гледал и двата и си има разлики....

Двигателите са едни и същи -само дето ABS e mono-motronik, RP e mono-jetronik ;)

Последна промяна от Li4o на Сря 19 апр 2006 17:37, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 19 апр 2006 17:32


Li4o написа:
niikoo_1 написа:.... Ставеше въпрос конкретно аз Голф 2 ГТИ 16V KR и МК2 GTI 16V ABF и там просто няма спор, че ABF-фа има много повече потенциал за развитие,

Ааа, това е друго - аз мислех, че по принцип говориш... :wink:
Да ти кажа и за КР съм на друго мнение и доста добре познавам модела, но не ми се влиза в безсмислени спорове...


Добре ще изчакаме включване от хората дето търкалят КР-и и АБФ-фи


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 19 апр 2006 17:38


niikoo_1 написа:RP знам, че върви повече, карал съм какъв преди няколко дена тамън, просто е по лек, моторите са подобни като съм ги гледал и двата и си има разлики, ЕКУ-то е различно, кутията на филтъра, ремъци, хидравлика е вързана по различена начин и такива дребни неща. Ставеше въпрос конкретно аз Голф 2 ГТИ 16V KR и МК2 GTI 16V ABF и там просто няма спор, че ABF-фа има много повече потенциал за развитие,

Тройката ако е читава е доста по силна от повечето кр-и.Кр-а има силен старт щот е по лек ,ама после загива след 140-150.Има и изключения де ама те са малко!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 19 апр 2006 18:32


Тук е редно Paco да си каже тежката дума, като познавач на KR-ите.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта